اندر حکایت این روزهای ملوان بندرانزلی

محجوب در به در دنبال مربی برای ملوان/از صالح تا پورغلامی و …

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا ،در حالی که ملوان در فصل گذشته با ارائه فوتبالی مناسب و نتایج راضی کننده مردم انزلی را خوشحال کرده بود، ورق برای مردم خزر در لیگ چهاردهم برگشت و ملوان در انتهای لیگ قرار گرفت.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا ،در حالی که ملوان در فصل گذشته با ارائه فوتبالی مناسب و نتایج راضی کننده مردم  انزلی را خوشحال کرده بود، ورق برای مردم انزلی در لیگ چهاردهم برگشت و ملوان در انتهای لیگ قرار گرفت.MALAVAN

ملوانی‌ها که فصل را با نصرت ایراندوست آغاز کرده بودند و با توجه به نتایج ضعیف با او قطع همکاری کردند و سکان هدایت‌شان را به اسلوبودان مسیلوویچ دادند تا شاید این صربستانی بتواند راه اسکوچیچ کروات در این تیم را ادامه دهد. مسیلوویچ اما در آغاز راه جام حذفی را ناباورانه در ساری از دست داد و در لیگ هم هنوز نتوانسته طعم برد در فوتبال ایران را بچشد. همه این‌ها دست به دست هم داد تا همانطور که سیروس محجوب، مالک این باشگاه در گفت و گویش به آن وعده داده بود به دنبال گزینه دیگری برای نجات این تیم باشند. تیمی که مطمئنا برای مردم انزلی فقط یک تیم نیست.

سفر محجوب به خارج

سیروس محجوب، مالک باشگاه ملوان که به شدت از سوی مسوولان شهری و هواداران این تیم تحت فشار است در حال حاضر در ایران حضور ندارد و نزدیکانش از شایعه مذاکرات جدیدش با گزینه‌های مربیگری در این تیم خبر می‌دهند. محجوب همانطور که پیش از عقد قرارداد با مسیلوویچ چند روزی را به سفر خارجی رفته بود تا مذاکراتش با این مربی را پیگیری کند این بار هم در آستانه شائبه تغییرات روی نیمکت به سفری خارجی رفته؛ باید دید این بار او سوغاتی جدیدی برای مردم خزر خواهد داشت یا مثل همیشه این سفر هم جزیی از سفرهای کاری غیر مرتبط او با فوتبال است.

از صالح تا پورغلامی و …

ملوان گزینه‌های داخلی زیادی را هم در کنار خود می‌بیند. از مجید صالح که قرار بود در کنار مسیلوویچ به هدایت این تیم کمک کند و اما در همان ابتدای همکاری به مشکل خوردند و سرمربی سابق سایپا و کمک مربی تیم ملی از این باشگاه جدا شد. صالح یکی از نزدیک‌ترین مربیان ایرانی است که از او به عنوان جانشین سرمربی صربستانی ملوان نام برده می‌شود و در کنار صالح نام افرادی مثل فرهاد پورغلامی هم شنیده می‌شود. فرهاد پورغلامی که در دو فصل گذشته در کنار مجید جلالی و تراکتورسازی و سایپا فعالیت کرده، بعید به نظر می‌رسد از سرمربی سایپا جدا شود. البته بعید نیست فرهاد پورغلامی در این شرایط بخواهد ناجی تیم شهرش شود و آنها را از بیم سقوط برهاند.

اینجا همه امیدوارند

به هرحال همه در انزلی امیدوارند نیم فصل دوم لیگ چهاردهم برای ملوانی‌ها همانند فصل گذشته تکرار شود و این تیم بتواند با ارایه بازی‌های خوب و امتیاز گرفتن در ادامه بازی‌ها در لیگ تداوم داشته باشد. باید دید تصمیمات مدیران باشگاه در نهایت منتج به این خواهد شد تا تنها سهمیه شمال کشور در لیگ برتر حفظ شود یا …/ورزش سه

Share