مامور قلابی در تالش دستگیر شد

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا ،فرمانده انتظامی تالش نیز از دستگیری مامور قلابی با تجهیزات بدلی در این شهرستان خبر داد و اظهار کرد: اخاذی‌های انجام شده توسط این فرد که خود را مامور یکی از ارگان‌های دولتی معرفی کرده بود توسط مردم به پلیس گزارش شد و واحدهای گشت انتظامی و کلانتری ۱۱ تالش […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا ،فرمانده انتظامی تالش نیز از دستگیری مامور قلابی با تجهیزات بدلی در این شهرستان خبر داد و اظهار کرد: اخاذی‌های انجام شده توسط این فرد که خود را مامور یکی از ارگان‌های دولتی معرفی کرده بود توسط مردم به پلیس گزارش شد و واحدهای گشت انتظامی و کلانتری ۱۱ تالش برای دستگیری متهم وارد عمل شدند.

618370_429عباس اسماعیلی با بیان اینکه این متهم با یک دستگاه پژو ۲۰۶ دیده شد، گفت: زمانی که ماموران به این فرد دستور توقف دادند او بدون توجه به فرمان پلیس سعی کرد از محل بگریزد که دقایقی بعد ماموران وی را در تعقیب و گریز پلیسی متوقف کرده و دستگیر کردند.

وی با اشاره به اینکه تجهیزات قلابی نظامی از جمله دستبند و اسپری از این متهم کشف شد، تصریح کرد: متهم در بازجوییهای پلیس به جرم خود اعتراف کرد و گفت که با استفاده از تجهیزات قلابی خود را مامور دولتی معرفی کرده و از شهروندان به بهانه‌های واهی اخاذی می‌کرد.

به گفته این مسئول، متهم با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مقام قضایی معرفی شد.

اجرای طرح نظارت بر صنوف آستارا

فرمانده انتظامی آستارا از اجرای طرح نظارت و کنترل بر صنوف این شهرستان خبر داد و گفت: در راستای اجرای این طرح ۱۸ واحد صنفی متخلف آستارا پلمب شدند.

رحیم مهدی‌زاده عصر امروز در نشست انتظامی این شهرستان با تاکید بر ضرورت امر نظارت بر صنوف اظهار کرد: طرح نظارت و کنترل بر صنوف توسط ماموران اداره نظارت بر اماکن عمومی آستارا به مرحله اجرا در آمد.

وی اجرای طرح مذکور را در راستای اجرای طرح ارتقای امنیت اجتماعی و مقابله با جرایم و معضلات اجتماعی عنوان کرد و افزود: در اجرای طرح نظارت تعداد ۱۸ واحد صنفی متخلف که در چندین مرحله تذکر گرفته و  توسط ماموران برای برطرف شدن موارد ایراد خود آموزش دیده اما اقدامی نکرده بودند، پس از هماهنگی‌های لازم بر اساس مواد ۲۷ و ۲۸ قانون اصناف پلمب شدند.

فرمانده انتظامی آستارا با بیان اینکه پلیس همواره آماده برخورد با قانون شکنان و اخلالگران نظم و امنیت در جامعه است، خاطرنشان کرد: شهروندان آستارایی با قانون‌مندی و همیاری پلیس موجب استقرار نظم و امنیت در شهرستان شده‌اند.

مهدی‌زاده پلیس آستارا را نیازمند همکاری و همیاری مردم این شهرستان برای شناسایی قانون‌شکنان عنوان کرد.

/فارس

Share