مدیر عامل شرکت شهرکهای صنعتی استان گیلان

سالانه ۴ پایان نامه مرتبط با صنعت ،مورد حمایت قرار می گیرد

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا لاهوتی گفت:سالانه ۴ پایان نامه مرتبط با صنعت ، مورد حمایت قرار خواهد گرفت و شرکت شهرکهای صنعتی استان گیلان با ۲۰ طرح پژوهشی مطالعه شده در نمایشگاه توانمندیهای پژوهشی استان شرکت نموده است و عمده مطالعات و پژوهشهای انجام گرفته با محوریت خوشه های صنعتی و مطالعات زیست محیطی می باشد .

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا مدیر عامل شرکت شهرکهای صنعتی استان گیلان گفت: با ۲۰ طرح پژوهشی مطالعه شده در نمایشگاه توانمندیهای پژوهشی استان گیلان شرکت نموده ایم .
h79qf1nu طهمورث لاهوتی اشکوری گفت : پیشرفت سریع فناوری و تحولات بی سابقه در توسعه ارتباطات بین المللی در جریان جهانی شدن و رشد تحقیقات توسعه ای در هر کشور با ایجاد فضای ملی تحقیق و توسعه و افزایش شاخصهای سرمایه گذاری ، نیروی انسانی ، اطلاعات و اطلاع رسانی در تحقیق و توسعه امکان پذیر خواهد بود .
وی تصریح کرد : نمایشگاه توانمندیهای پژوهشی و فناوری استان گیلان که با مشارکت دستگاه های اجرایی و با طرح های پژوهشی شده در هفته پژوهش برگزار شده است و این موقعیت مناسبی است برای آشنایی بیشتر مردم با اهمیت پژوهش ، نقش ، جایگاه ، و تاثیر آن در اداره سازمان ، اداره کشور و جامعه و از زاویه ای دیگر در جریان کارکرد موسسات ، سازمانها و مجموعه هایی که ماهیت وظایفشان ، پژوهشی است قرار گیرند .
وی گفت : شرکت شهرکهای صنعتی استان گیلان در سالهای اخیر با حمایت از پایان نامه های دانشجویی مشکلات موجود در صنایع کوچک ، حوزه های محیط زیست و خوشه های صنعتی را مورد پژوهش و مطالعه قرار داده است .
رئیس هیئت مدیره شرکت شهرکهای صنعتی استان گیلان گفت : بهره مندی از پتانسیل و ظرفیت های مهم و بسیار خوب صنعتی و دانشگاهی یکی از مهمترین زیر ساخت های دست یابی به توسعه پایدار است و باید از این ظرفیت ها برای رشد هر چه بیشتر استان استفاده کنیم . k6ggpiyt
لاهوتی اشکوری بیان داشت : در حال حاضر یکی از نیازهای استان برقراری رابطه محکم و تعامل مناسب میان صنعت و دانشگاه است و باید به صورت عملی اجراء شود که قطعا پژوهش های علمی و دانشگاهی در صنایع کاربرد خواهد داشت .
وی بیان داشت : در همین راستا شرکت شهرکهای صنعتی استان گیلان توانسته است با تعدادی از دانشگاه های سطح استان توافق نامه ای را منعقد کند که انجام آن می تواند باعث رفع مشکلات صنایع کوچک و رونق بازار آن شود .
وی گفت : تحقق این مهم نیازمند این است که رابطه صنعت و دانشگاه ، رابطه ای عملی و بر پایه نیازهای صنعت بوده و پژوهش های علمی و دانشگاهی مراکز علمی استان به سمتی برود که نیاز های صنایع را برآورده کند .
وی در پایان بیان داشت : سالانه ۴ پایان نامه مرتبط با صنعت ، مورد حمایت قرار خواهد گرفت و شرکت شهرکهای صنعتی استان گیلان با ۲۰ طرح پژوهشی مطالعه شده در نمایشگاه توانمندیهای پژوهشی استان شرکت نموده است و عمده مطالعات و پژوهشهای انجام گرفته با محوریت خوشه های صنعتی و مطالعات زیست محیطی می باشد .

Share