قول احمدی نژاد برای عبور از مشایی

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا به نقل از دانا، در این دیدار که جمعی از مسئولان و نیروهای دولت نهم و دهم حضور داشتند یکی از استانداران اسبق ایلام با سخنانی خواستار اعلام برائت و رها کردن اسفندیار رحیم مشایی توسط احمدی نژاد می شود. این استاندار اسبق می افزاید:در صورتی که این کار […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا به نقل از دانا، در این دیدار که جمعی از مسئولان و نیروهای دولت نهم و دهم حضور داشتند یکی از استانداران اسبق ایلام با سخنانی خواستار اعلام برائت و رها کردن اسفندیار رحیم مشایی توسط احمدی نژاد می شود.

mashei-ahmadi35651279این استاندار اسبق می افزاید:در صورتی که این کار صورت بگیرد می توان امیدوار بود که باز هم افکار عمومی با ما همراه شوند.

احمدی نژاد نیز در این جمع قول می دهد که از مشایی عبور کند.

پس از قول احمدی نژاد مبنی بر عبور از مشایی،استاندار اسبق تاکید می کند که در روزهای آینده با جمع بیشتری از ایلامی ها به دیدار رئیس جمهور سابق بروند.

این دیدار نیز روز گذشته با عنوان دیدار جمعی از فعالان فرهنگی سراسر کشور با احمدی نژاد صورت پذیرفت.

این روزها محمود احمدی نژاد بار دیگر در سکوت خبری فرو رفته و هر چند برخی اوقات خبرهایی در خصوص فعالیت های پشت پرده وی و اطرافیانش منتشر می شود، اما گویا فعلا رئیس جمهور سابق و یارانش قصد دارند شاهد برنامه ها و فعالیت های دولت یازدهم باشند و از موقعیت به وجود آمده بهترین استفاده را کنند.

Share