عضو شورای شهر رشت

قطعا انتخاب شهردار در روز شنبه انجام می شود/امیدوارم گزینه ای اصلح انتخاب شود

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا ،عضو شورای چهارم در ادامه گفت: با یاری خداوند شورای شهر رشت بر طبق برنامه قبلی اعلام شده در روز شنبه جلسه انتخاب شهردار رشت را برگزار خواهد کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا ،در حالیکه عباس صابر رییس شورای اسلامی شهر رشت در مصاحبه اخیر خود خبر از انتخاب شهردار رشت در روز شنبه ۲۹ آذر از بین ۷ نفر کاندید شهرداری داده بود، امروز برخی از رسانه ها مطالبی در خروجی سایت خود قرار دادند که حکایت از تاخیر در انتخاب شهردار وعبور برخی از اعضای شورا از گزینه های ۷ نفره و مطرح کردن دو اسم جدید بود!

alavi0059اخباری که در صورت صحت و در آستانه انتخاب شهردار رشت می تواند سوالات زیادی را از نوع عملکرد شورا در ذهن افکار عمومی و شهروندان ایجاد کند. مطرح شدن برخی از اسامی که بیشترین مصاحبه و اصرار برای عزل شهردار اسبق رشت داشتند و تواما شایعات سودای شهرداری خود را تکذیب می کردند.
امیرحسین علوی عضو شورای چهارم شهر رشت در این خصوص گفت:

علوی گفت:بعید می دانم این موضوع صحت داشته باشدو با توجه به تفاسیری که بنده از رئیس محترم شورا و اعضای شورا سراغ دارم و با توجه به برنامه ای که از قبل اعلام شده است، قطعا انتخاب شهردار در روز شنبه انجام خواهد شد و من نگرانی در مورد انتخاب شهردار در روز شنبه ندارم.

عضو شورای چهارم در ادامه گفت: با یاری خداوند شورای شهر رشت بر طبق برنامه قبلی اعلام شده در روز شنبه جلسه انتخاب شهردار رشت را برگزار خواهد کرد. درخواست بنده نیز از رسانه ها و مسئولین استان این است که شورای اسلامی شهر رشت را در جهت انتخاب شهردار در فضایی آرام یاری کنند تا بتوانیم شهردار مناسب را با در نظر گرفتن نگرانی های بزرگان استان و نگرانی هایی که همه ی دلسوزان این شهر و نظام دارند انتخاب کنیم و رضایت مردم ،مسئولین و اعضای شورا در این خصوص تضمین شود.

علوی با اشاره به اداره سازمان شهرداری توسط سرپرست گفت: معتقدم لیاقت شهر رشت و شهروندان آن فراتر از اینهاست و شورا تمامی تلاش خود را برای خدمت به شهر و شهروندان خواهد کرد. امیدوارم همکارانم درجلسه  روز شنبه در فضایی آرام و منطقی گزینه ای اصلح و متخصص  را انتخاب کنند تا شاهد برطرف شدن هرچه سریعتر مشکلات پیش آمده از نبود شهردار در این شهر باشیم.
/گیل خبر
ایرج ندیمی، محمد مهدی رهبری املشی،غلامعلی جعفرزاده ایمن آبادی،محمدحسین قربانی ،حسن تامینی،جبار کوچکی نژاد،مهرداد لاهوتی،ناصر عاشوری،حمیدرضا خصوصی،حسن خسته بند،محمود شکری،صفر نعیمی رز،عطالله حکیمی

Share