در مجتمع فرهنگی و هنری خاتم الانبیاء (ص) رشت

فیلم «پوسته» با حضور عوامل در رشت اکران می شود

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا ،فیلم «پوسته» اولین ساخته مصطفی آل احمد پس از شش سال از زمان ساختش، عصر جمعه ۲۸ آذر با حضور کارگردان و عوامل فیلم در مجتمع فرهنگی و هنری خاتم الانبیا (ص) رشت اکران می شود.

فیلم «پوسته» با حضور عوامل در رشت اکران می شود

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا ،فیلم «پوسته» اولین ساخته مصطفی آل احمد پس از شش سال از زمان ساختش، عصر جمعه ۲۸ آذر با حضور کارگردان و عوامل فیلم در مجتمع فرهنگی و هنری خاتم الانبیا (ص) رشت اکران می شود.فیلم «پوسته» با حضور عوامل در رشت اکران می شود

ادهم صفرزاده از مدیران اجرایی اکران فیلم های هنر و تجربه در رشت ضمن اعلام این خبر گفت: فیلم «پوسته» پنجمین اکران فیلم های گروه هنر و تجربه در رشت می باشد که در مجتمع فرهنگی و هنری خاتم الانبیاء (ص) رشت برگزار خواهد شد.

وی افزود: این فیلم که تا به حال به جز بخش مسابقه فیلم های اول و دوم بیست و هفتمین جشنواره فیلم فجر نمایش دیگری نداشته ، مضمونی اجتماعی دارد و درباره مردی است که بعد از ۱۴ سال از زندان آزاد شده و دوباره گرفتار طرح و توطئه ای می شود که بار دیگر او را راهی زندان می کند.

صفرزاده گفت: تلاش گروه هنر و تجربه بر این است تا عرصه ای جدی برای نمایش فیلم های با ارزش فراهم آمده و این فتح بابی باشد برای حمایت از جریان های مستقل سینمایی و کمک به ارتقای کیفیت هنری سینمای ایران.

علی ارکیان، دیگر مدیر اجرایی اکران این فیلمها در رشت نیز گفت: اکران فیلم های هنر و تجربه ، تلاش برای معرفی نوع خاصی از سینماست که مخاطبان جدی تری را می طلبد و ذوق و سلیقه بصری آنان را ارتقاء می دهد.

وی افزود: وقتی چشم‌انداز فیلمساز ما یک فیلم و یک جشنواره باشد باید برای آن فیلمساز و در واقع حال و روز سینما نگران بود که البته ، خوشبختانه گروه فیلم های هنر و تجربه تلاش می کنند تا با اکران فیلم های جدی تر و کمتر دیده شده در سینماهای کشور ، مخاطبان این گونه آثار را که اتفاقاٌ کم هم نیستند، اقناع کنند.

شایان ذکر است فیلم «پوسته» با حمایت شهر کتاب رشت و اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان رشت و با مجوز اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان ، ساعت ۱۷ روز جمعه ۲۸ آذر در مجتمع فرهنگی و هنری خاتم الانبیا (ص) رشت با حضور کارگردان و عوامل فیلم نمایش داده می شود و سپس با حضور محمدرضا یکرنگ صفاکار نقد و بررسی خواهد شد.

حمید فرخ نژاد، الناز شاکردوست، مریم کاویانی، حمیدرضا فلاحی، امیرغفار منش و حسن مؤذنی از بازیگران این فیلم هستند که درباره رابطه درونی شخصیت اصلی (حمید فرخ نژاد) با عشق و آزادی است.

***

مصطفی آل احمد متولد سال ۱۳۴۹ در تهران است. دانش آموخته نقاشی و کارگردانی تئاتر است و فعالیت سینمایی خود را در سالهای دهه ۱۳۷۰ و با طراحی صحنه در سینما و تلویزیون شروع کرد. نخستین فیلم سینمایی او با نام پوسته در سال ۱۳۸۷ ساخته شد. او تاکنون چندین فیلم کوتاه، انیمیشن و مستند نیز ساخته است. فیلمهای کوتاه او به جشنواره های گوناگونی چون مونترال(کانادا)، پوسان (کره جنوبی)، توکیو(ژاپن)، تو اکران(سوئیس)، تامپره(فنلاند)، کلارا(هند) و مونتی کاتینی(ایتالیا) راه یافت و موفق به دریافت مدال یونیکا و مدال نقره ایبنز و برنده بهترین فیلم اکسپریمنتال جشنواره ملل اتریش شد. او همچنین با شبکه های تلوزیونی آلمان و فنلاند همکاری داشته و برای آنها فیلمهای مستند و انیمیشن ساخته است. آل احمد عضو هیات موسس انجمن فیلم کوتاه ایران است.

Share