تامینی نماینده مردم رشت

تامینی:فرهادی دارای شرایط خوبی به لحاظ رأی آوری است

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا ،نماینده مردم شهرستان رشت در مجلس شورای اسلامی انتخاب محمد فرهادی به عنوان وزیر پیشنهادی علوم، تحقیقات و فناوری از سوی دولت را انتخاب خوبی عنوان کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا ،نماینده مردم شهرستان رشت در مجلس شورای اسلامی انتخاب محمد فرهادی به عنوان وزیر پیشنهادی علوم، تحقیقات و فناوری از سوی دولت را انتخاب خوبی عنوان کرد.tamini (4)

‘حسن تأمینی لیچایی’ بیان کرد: با توجه به تجربه محمد فرهادی ، معرفی او به عنوان وزیر پیشنهادی علوم، تحقیقات و فناوری، انتخاب خوبی است.

وی ادامه داد: فرهادی هم در وزارت بهداشت و هم در وزرات آموزش عالی، تجربه دارد و فردی پخته است.

نماینده مردم شهرستان رشت در مجلس شورای اسلامی، وزیر پیشنهادی علوم، تحقیقات و فناوری را فردی اجرایی عنوان کرد که دارای شرایط خوبی به لحاظ رأی آوری در خانه ملت ذکر کرد.

به گفته تأمینی؛ فرهادی این اقبال را خواهد داشت که در مجلس شورای اسلامی از سوی نمایندگان خانه ملت، به عنوان وزیر علوم، تحقیقات و فناوری رأی بیاورد.

محمد فرهادی چهارشنبه هفته گذشته به عنوان پنجمین گزینه طی نامه ای توسط رییس جمهوری اسلامی ایران برای کسب کرسی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری به مجلس معرفی شد.

قرار است مجلس چهارشنبه هفته جاری در جلسه علنی، موضوع رای اعتماد به وزیر پیشنهادی را در دستور کار قرار دهد.

«فخرالدین احمدی دانش آشتیانی» چهارمین وزیر پیشنهادی دولت یازدهم برای تصدی وزارتخانه علوم، تحقیقات و فناوری سه شنبه هفته گذشته، موفق به کسب رای اعتماد نمایندگان مجلس نهم نشد.

پیش از دانش آشتیانی، محمود نیلی احمدآبادی در پی استیضاح رضا فرجی دانا، نخستین وزیر علوم دولت یازدهم، سی ام مهرماه به مجلس معرفی شد که نتوانست از مجلس رای اعتماد کسب کند.

جعفر میلی منفرد نخستین وزیر پیشنهادی دولت تدبیر و امید بود که نتوانست از مجلس نهم رای اعتماد بگیرد. رضا فرجی دانا که پس از میلی منفرد به عنوان وزیر علوم از مجلس نهم رای اعتماد گرفت، بعد از حدود ۹ ماه توسط مجلس استیضاح شد.

وزارت علوم در فاصله این فراز و نشیب ها که در یک سال گذشته مواجه بوده، تاکنون دو بار سرپرست داشته است که نخستین بار، جعفر توفیقی و سپس محمدعلی نجفی به عنوان سرپرستان این وزارتخانه منصوب شدند./ایرنا

ایرج ندیمی، محمد مهدی رهبری املشی،غلامعلی جعفرزاده ایمن آبادی،محمدحسین قربانی ،حسن تامینی،جبار کوچکی نژاد،مهرداد لاهوتی،ناصر عاشوری،حمیدرضا خصوصی،حسن خسته بند،محمود شکری،صفرنعیمی رز،عطالله حکیمی،

Share