فرمانده پلیس راه گیلان

فردا محدودیت ترافیکی از ساعت ۸ صبح در محور قزوین‌ ـ‌ رشت اعمال می‌شود

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا ،مهیار رستگار امروز با اشاره به وضعیت‌ راه‌های گیلان اظهار کرد: اکنون تمام محورهای مواصلاتی گیلان باز است و تردد در آنها جریان دارد.وی با بیان اینکه امروز محدودیت ترافیکی در محورهای گیلان وجود ندارد، تصریح کرد: فردا به مناسبت رحلت پیامبر (ص) و شهادت امام حسن مجتبی (ع) محدودیت ترافیکی از ساعت ۸ صبح در محور قزوین‌ ـ‌ رشت اعمال می‌شود.

فردا محدودیت ترافیکی از ساعت 8 صبح در محور قزوین‌ ـ‌ رشت اعمال می‌شود

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا ،مهیار رستگار فرمانده پلیس راه گیلان امروز با اشاره به وضعیت‌ راه‌های گیلان اظهار کرد: اکنون تمام محورهای مواصلاتی گیلان باز است و تردد در آنها جریان دارد.وی با بیان اینکه امروز محدودیت ترافیکی در محورهای گیلان وجود ندارد، تصریح کرد: فردا به مناسبت رحلت پیامبر (ص) و شهادت امام حسن مجتبی (ع) محدودیت ترافیکی از ساعت ۸ صبح در محور قزفردا محدودیت ترافیکی از ساعت 8 صبح در محور قزوین‌ ـ‌ رشت اعمال می‌شودوین‌ ـ‌ رشت اعمال می‌شود.

فرمانده پلیس راه گیلان گفت: با اعمال محدودیت ترافیکی تردد کامیون و تریلی به جز خودروهای حامل مواد سوختی و فاسدشدنی در محور مذکور ممنوع است.

وی با تاکید بر ضرورت رعایت محدودیت‌های ترافیکی توسط رانندگان خودروهای سنگین، خاطرنشان کرد: از تردد خودروهای سنگین در ساعت محدودیت ترافیکی جلوگیری می‌شود.

رستگار زمان پایان محدودیت ترافیکی در محور قزوین‌ ـ رشت را تا ساعت ۲۳ فردا عنوان کرد و یادآور شد: در صورت تمدید این محدودیت، زمان آن متعاقباً اعلام می‌شود.

وی از رانندگان خواست تا با رعایت قوانین رانندگی از بروز حادثه‌های مرگبار جلوگیری کنند و سفری خوش را به گیلان داشته باشند.

فرمانده پلیس راه گیلان از همکاری رانندگان با پلیس راه قدردانی کرد و پرهیز از سرعت و سبقت غیر مجاز و رعایت فاصله طولی را مورد تاکید قرار داد./فارس

Share