فحاشی ضدانقلاب سلطنت‌طلب به علی پروین +عکس

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا ،«امید شریفی دانا» ضدانقلاب سلطنت‌طلب و ضداسلامی‌در فیسبوک با انتشار تصویری از حضور ورزشکاران معروف و محبوب ایران در جریان تظاهرات ضد رژیم پهلوی در سال ۱۳۵۷، به آنها توهین کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا ،«امید شریفی دانا» ضدانقلاب سلطنت‌طلب و ضداسلامی‌در فیسبوک با انتشار تصویری از حضور ورزشکاران معروف و محبوب ایران در جریان تظاهرات ضد رژیم پهلوی در سال ۱۳۵۷، به آنها توهین کرد.سلطنت‌طلب-علی-پروین

در تصویری که توسط «امید دانا» منتشر شده، چهره‌های مطرح ورزشی همچون علی پروین، محمد نصیری، محمدعلی خجسته‌پور و … دیده می‌شوند. این ضدانقلاب سلطنت‌طلب که از عوامل یک شرکت فیلم‌سازی صهیونیست ضداسلامی‌در سوئد است، با استفاده از الفاظی بی‌ادبانه که برگرفته از شخصیت عوامل سلطنت‌طلب است، نوشته:“… این ورزشکاران پفیوز در تظاهرات‌ها عربده‌کشی می‌کردند و می‌گفتند «مرگ بر شاه» …”

تعدادی دیگر از عوامل سلطنت‌طلب نیز که هنوز پس از ۳۶ سال در داغ انقلاب اسلامی‌مردم ایران می‌سوزند، با استفاده از الفاظی تند به این ورزشکاران مطرح به ویژه علی پروین فوتبالیست سرشناس و از مشاهیر فوتبال کشورمان حمله کردند و وی را مزدور جمهوری اسلامی‌نامیدند.

این ضدانقلاب سلطنت‌طلب مقیم استکهلم سوئد پس از فرار از ایران به بهانه همجنسگرایی از دولت این کشور پناهندگی گرفت. وی انقلابیون سال ۵۷ را وطن‌فروش نامید و مدعی شد هیچ‌گاه آنها را نخواهد بخشید!

این ضدانقلاب سلطنت‌طلب معلوم‌الحال، که گویا با مشکل زوال عقل نیز مواجه شده است، در سخنانی مضحک با نامبردن از برخی خوانندگان ضدانقلاب و لس‌آنجلسی مانند داریوش اقبالی و فائقه آتشین (گوگوش) آنها را از حامیان انقلاب اسلامی‌نامید!

گفتنی است، امید شریفی دانا از ضدانقلاب‌های سینه‌چاکان رضا میرپنج و ربع پهلوی است که در ظهر روز عاشورای سال ۸۸ به توهین مقدسات اسلامی‌ و انقلابی پرداخت و در پی این اقدام بازداشت و به زندان محکوم شد.

امید دانا که این روزها تنها مهره فعال گروه‌های سلطنت‌طلب است و حتی برخی افراد فعالیتهای او را مهمتر از ربع پهلوی می‌دانند، در سال ۹۰ مورد عفو جمهوری اسلامی‌قرار گرفت، اما پس از سفری ۲۲ روزه با کمک سلطنت‌طلب‌ها و گروهک منافقین به خارج از کشور گریخت و به بهانه عضویت در گروه‌های همجنس‌باز از کشور سوئد پناهندگی موقت گرفت. وی اکنون با حمایت خزانه خاندان پهلوی و سرویس‌های جاسوسی کشورهای غربی به ویژه رژیم صهیونستی در پوشش یک شرکت تولید فیلم به فعالیت‌های ضداسلامی‌می‌پردازد.

وی اخیرا در اقدامی‌وقیحانه در ایام محرم به امام حسین (ع) و عزاران سیدالشهدا(ع) توهین کرده بود.

همچنین امید دانا در ماه‌های گذشته عکسی از خود را که در آن کاریکاتوریست توهین‌کننده به پیامبر اکرم (ص) را در آغوش کشیده بود را در شبکه‌های اجتماعی منتشر کرد تا یکبار دیگر نشان دهد که وی فردی ضددین و بی‌هویت است.

جالب است بدانید، این ضدانقلاب فراری از منابع اطلاعاتی احمد شهید گزارشگر ویژه حقوق بشر سازمان ملل در امور ایران است!/امپراتوری دروغ

Share