پس از شرکت در همایش همگرایی اصولگرایان

عیادت رییس شورای سیاست گذاری ائمه جمعه کشور از حجت الاسلام احمدی ادیب+تصاویر

اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا حجت الاسلام و المسلمین سیدرضا تقوی در ادامه سفر دو روزه خود به گیلان،شب گذشته و پس از شرکت در همایش همگرایی اصولگرایان،با حضور در منزل حجت الاسلام و المسلمین عباس احمدی ادیب مسئول سابق دفترنمایندگی شورای سیاستگذاری ائمه جمعه گیلان از وی عیادت کرد.

اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا حجت الاسلام و المسلمین سیدرضا تقوی در ادامه سفر دو روزه خود به گیلان،شب گذشته و پس از شرکت در همایش همگرایی اصولگرایان،با حضور در منزل حجت الاسلام و المسلمین عباس احمدی ادیب مسئول سابق دفتر نمایندگی شورای سیاستگذاری ائمه جمعه گیلان از وی عیادت کرد.
تقوی در این دیدار ضمن بیان خاطراتی از دوران مسئولیت حجت الاسلام احمدی، از وی به عنوان یکی از نیروهای فعال و مخلص در دوران تصدی مسئولیتهای مختلف یاد کرد و از تلاشهای همسر و فرزندان ایشان در دوران طولانی بیماری وی تقدیر و تشکر کرد.
در این دیدار حجت الاسلام و المسلمین طباطبائی نسب مسئول محترم حوزه ریاست شورای سیاستگذاری ائمه جمعه کشور،حجت الاسلام و المسلمین اسلامی نژاد مسئول محترم دفتر نمایندگی شورای سیاستگذاری ائمه جمعه گیلان و حجت الاسلام و المسلمین شمس امام جمعه محترم بندرانزلی نیز حضور داشتند.
حجت الاسلام و المسلمین حاج عباس احمدی ادیب در سال ۱۳۸۴ در سمینار ائمه جمعه ۹استان کشور پس از ایراد سخنرانی،دچار ضایعه مغزی گردید و حدود ۹ سال است که در بستر بیماری به سر می برد.
وی که از روحانیون با اخلاق،مبارز انقلابی و از وعاظ مشهور استان بود،دارای سوابق مسئولیتی همچون مسئول دفتر نمایندگی شورای سیاستگذاری ائمه جمعه استان،قائم مقام دفتر آیت الله احسانبخش نماینده فقید ولی فقیه دراستان، مدیرکلی نهضت سوادآموزی استان و امام جماعت مسجد هاشمی رشت بوده است.

dsc681 DSC04903 DSC04905 DSC04907 DSC04910 DSC04914

Share