با حضور در بیمارستان آرياي رشت

عیادت استاندار از آتش نشان فداکاری که پای خود را از دست داد

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا دکترنجفی با حضور در بیمارستان آریای رشت از هادی محمدی آتش نشان فداکار که به دلیل مصدومیت در حین انجام ماموریت یک پای خود را از دست داده است عیادت کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا استاندار گیلان از آتش نشان فداکار که پای خود را از دست داده است عیادت کرد.

 jpg2737دکترنجفی با حضور در بیمارستان آریای رشت از هادی محمدی آتش نشان فداکار که به دلیل مصدومیت در حین انجام ماموریت یک پای خود را از دست داده است عیادت کرد.

استاندار در گفتگو با پزشکان و این آتش نشان کوچصفهانی که در بخش مراقبتهای وی‍ژه بستری است در جریان روند بهبودی و معالجاتش قرار گرفت  و شفای عاجل وی را از خداوند منان مسئلت کرد.

دکتر نجفی در این عیادت که معاون هماهنگی امور عمرانی نیز حضور داشت گفت :هادی محمدی نمونه ای گویا از آتش نشانانی است  که از خود می گذرند تا ما  بتوانیم درآسایش زندگی کنیم.

وی افزود :بارها اتفاق افتاده است که آتش نشانی در جریان نجات سایر انسانها جان خویش را در معرض خطر قرار داده و با ایثار و فداکاری مثال زدنی همت گمارده که جای سپاس فراوان دارد.

گفتنی است هادی محمدی عصر اول آذر در پی گزارش حریق به آتش نشانی کوچصفهان به همراه همکار خود عازم محل حادثه دیده شد که در جاده ی لشت نشاء با یک دستگاه خودرو خاور برخورد میکند.

در این حادثه این آتش نشان از ناحیه پا به شدت آسیب می بیند وبه علت بیماری دیابت یک پای خود را از دست میدهد.
علی اکبر جعفر آبادی همکار دیگر هادی محمدی که در این حادثه از ناحیه سر وصورت آسیب دیده بود پس از مداوا به محل کارش بازگشته است.

Share