علیزاده:برنامه جامع پژوهشی تهیه و تدوین شود

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا به مناسبت هفته پژوهش؛ ۲۱ نفر از پژوهشگران اداره کل میراث فرهنگی،صنایع دستی و گردشگری گیلان تجلیل شدند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا به مناسبت هفته پژوهش؛ ۲۱ نفر از پژوهشگران اداره کل میراث فرهنگی،صنایع دستی و گردشگری گیلان تجلیل شدند.

IMG_3348رضا علیزاده مدیرکل میراث فرهنگی،صنایع دستی و گردشگری گیلان با اشاره به نقش پژوهش در تعالی هر نهاد و سازمان اظهار داشت:پژوهش راهی برای گسترش مرزهای دانش و گشودن افق‌های تازه برای آیندگان است.
وی با بیان اینکه پژوهش نمی‌تواند بدون برقراری پیوند با پیشینه پژوهشی در حوزه موضوعی خود اجرایی شود، دسترسی به منابع اطلاعاتی روز و مطالعه کتابخانه ای را یکی از مهمترین نیازهای پژوهشگران دانست.
این مسئول پژوهش را حلقه مفقوده توسعه دانست و گفت:هر اقدامی که باهدف اعتلابخشی صورت می گیرد نیازمند سپری نمودن سیر مطالعاتی و انجام پژوهش های ویژه است؛لذا غافل شدن از این مهم نابسامانی در روند اجرایی را به دنبال خواهد داشت.
علیزاده از پژوهشگران این اداره کل خواستار مطالعه و پژوهش درخصوص عناوین مرتبط با میراث فرهنگی،صنایع دستی و گردشگری شد و بر لزوم تهیه و تدوین برنامه جامع پژوهشی تاکید نمود.
مدیرکل میراث فرهنگی،صنایع دستی و گردشگری گیلان به مساله چاپ و نشر طرح های موفق پژوهشی اشاره کرد و اذعان داشت:برای حفظ و ماندگاری این آثار ارزشمند باید به انتشار کتابچه های پژوهشی در حوزه فعالیت این اداره کل همت نماییم.
در پایان این مراسم به ۲۱ نفر از پژوهشگران اداره کل میراث فرهنگی،صنایع دستی و گردشگری گیلان با اهدای لوح سپاس و هدایایی قدردانی شد.

Share