خطیب جمعه انزلی

عامل حادثه تروریستی استرالیا آلت دست طراحان نقشه اسلام هراسی و ایران هراسی است

اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا امام جمعه بندرانزلی در خطبه های نماز عبادی سیاسی جمعه این شهرستان، وحدت و بینش تشیع و علمای شیعی را موجب هراس و آشفتگی دشمنان عنوان کرد.

اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا امام جمعه بندرانزلی در خطبه های نماز عبادی سیاسی جمعه این شهرستان، وحدت و بینش تشیع و علمای شیعی را موجب هراس و آشفتگی دشمنان عنوان کرد.
حجت الاسلام والمسلمین شمس الدینحجت الاسلام والمسلمین سید عبدالجواد شمس الدین با بیان اینکه حادثه استرالیا در روزهای اخیر یقینا ساده انگاری است افزود:اینکه پلیس و نیروهای امنیتی این کشور با توجه به هشدارها و شکایات مسلمانان و شیعیان از رفتارهای غیر اخلاقی این فرد معاند ، نتوانسته او را پیش از این دستگیر کنند به واقع جای تعجب دارد.
خطیب جمعه انزلی اضافه کرد: این فرد بی مقدار در واقع آلتی در دست طراحان نقشه های اسلام هراسی ، ایران هراسی و تشیع هراسی بیگانگان بوده است این موضوع برای هر فرد عادی ای قابل درک است.
وی همچین تاکید کرد :یقینا وقتی توطئه های مکرر دشمنان در قالب انواع دسیسه های اقتصادی ، فرهنگی ، گروهک های تکفیری به نتیجه نرسیده و مردمان جهان بیش از پیش به آرمان تشیع گرایش دارند؛ اکنون اجانب، علمای شیعه را هدف قرار دهند.
امام جمعه بندرانزلی در ادامه خاطر نشان کرد : توصیه پیامبر ، ائمه معصوم ، بیانگذار کبیر انقلاب اسلامی و رهبری معظم انقلاب همواره بر لزوم حفظ وحدت از صدر اسلام تا کنون بوده است.
حجت الاسلام والمسلمین شمس الدین اظهار کرد: امروز همه ما باید پشتیبان ولایت فقیه باشیم و با اجرای دقیق برنامه های مدون کشور ، برای اعتلای میهن مان و حفظ ارزش های دینی و اسلامی بکوشیم و تلاش کنیم پرچم حقانیت تشیع تا رفع تجاوز ظالمان در سراسر عالم برافراشته بماند.
امام جمعه شهرستان بندرانزلی در بخش دیگری از خطبه ها، با اشاره به هفته آخر ماه صفر که هفته وقف نامگذاری شده؛ آن را پسندیده ترین نوع باقیات و صالحات دانست
حجت الاسلام والمسلمین شمس الدین همچین گفت : مسئله وقف از موارد مهم و سنت های نیک اسلام خاصه در مکتب تشیع است که بواسطه آن رشد ، بالندگی و گشایش در امور مردم اتفاق می افتد.
وی همچین در پایان سخنان خود موقوفات را از ابزار و عوامل مهم در مبانی اقتصاد مقاومتی به منظور مقابله با تحریم های ظالمانه و حمایت از نیازمندان توصیف کرد.
گفتنی است پیش از خطبه های نماز جمعه نیز حجت الاسلام مقصودی مسئول دفتر نمایندگی رهبری در دانشگاه آزاد اسلامی انزلی پیرامون وحدت حوزه و دانشگاه سخنانی در جمع نمازگزاران جمعه ایراد کرد.

Share