در هفته هشتم لیگ دسته دوم

طوفان سپیدرود آرام نمی گیرد/پیروزی سرخپوشان در خارج از خانه

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا ،در چارچوب هفته هشتم لیگ دسته دوم آزادگان دو تیم سپیدرود رشت و گرند بجنورد در ورزشگاه تختی بجنورد به مصاف یکدیگر رفتند که در نهایت با پیروزی یک بر صفر سرخپوشان رشتی همراه شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا ،در چارچوب هفته هشتم لیگ دسته دوم آزادگان دو تیم سپیدرود رشت و گرند بجنورد در ورزشگاه تختی بجنورد به مصاف یکدیگر رفتند که در نهایت با پیروزی یک بر صفر سرخپوشان رشتی همراه شد.12

این بازی از ساعت ۱۴ روز چهارشنبه پنجم آذرماه با قضاوت آقایان سید علی مومنی و کمک های میثم تمیزکار و اسماعیل احمدی برگزار شد.

در این مسابقه سید هادی موسوی از سپیدرود از سوی داور کارت زرد دریافت نمود.

سید محمد حسینی، مصطفی حبیبی، سید هادی موسوی، جبار دادفر، امیر شادمان، مصطفی حاجتی، محمد همرنگ ( میثم شاکری)، میعاد یزدانی ( مبین رضاپور)، میثم فردوسی، محمدرضا الماسخانه، عماد میرجوان (جمشیدی)در این دیدار برای سرخپوشان رشتی به میدان رفتند.

پیش از این مسابقه تیم سپیدرود با ۱۰ امتیاز از شش بازی در رتبه چهارم جدول جای داشت و تیم گرند با چهار امتیاز از همین تعداد بازی در سکوی نهم جای خوش کرده بود.

سپیدرود در این مسابقه، مجتبی اسماعیل زاده را به دلیل سه کارته بودن، بهنام افشه را به خاطر مشکل نظام وظیفه و میلاد پورمحسن را به سبب گرفتگی در ناحیه گردن در ترکیب خود نداشت.

نیمه نخست این مسابقه در حالی با نتیجه صفر بر صفر به پایان رسید که سپیدرود در واقع تیم برتر میدان بود. سپیدرودی ها در این نیمه دو توپ را به تیرک دروازه کوبیدند و یک موقعیت تک را به با بی دقتی از دست دادند.

با آغاز نیمه دوم فشار حملات سپیدرود فزونی گرفت تا در نهایت عماد میرجوان توانست در دقیقه ۷۰ روی یک سانتر زیبا گل برتری تیمش را به ثمر برساند.

حملات سپیدرود پس از گل برتری هم ادامه دار بود و آنها در نیمه دوم هم دو بار تیر دروازه میزبان را به لرزه درآوردند که البته در نهایت نتیجه با همان تک گل به سود قرمزپوشان رشتی خاتمه یافت.

با این برد سپیدرود با چهار برد و یک تساوی سیزده امتیازی شد و گرند با همان چهار امتیاز در رتبه انتهای جدول باقی ماند.

سپیدرودی ها در آخرین هفته از دور رفت لیگ دسته دوم آزادگان باید روز پنجشنبه هفته آینده در ورزشگاه دکتر عضدی رشت برابر بهمن شیراز به میدان بروند./سایت باشگاه سپیدرود

Share