طنز/دورزدن تحریم‌ها با پراید و مدیریت جهانی سایپا!

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا ،مدیرعامل سایپا خطاب به مشتریانی که برای مگان ثبت نام کردند، گفت دیگر به آنها پراید نخواهیم داد. ضمن تشکر فراوان از مدیریت جهانی خودروی جهانی پراید و کمپانی جهانی سایپا از این همه لطف و مشتری مداری، به چند تصویر از مشتری مداری این کمپانی توجه کنید: در […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا ،مدیرعامل سایپا خطاب به مشتریانی که برای مگان ثبت نام کردند، گفت دیگر به آنها پراید نخواهیم داد.۲۰۱۴_۱۲_۸_۲_۲۶_۰

ضمن تشکر فراوان از مدیریت جهانی خودروی جهانی پراید و کمپانی جهانی سایپا از این همه لطف و مشتری مداری، به چند تصویر از مشتری مداری این کمپانی توجه کنید:

در دفتر فروش کمپانی

۱
– خب شما چی داشتی؟
– من مگان یشمی ثبت نام کرده بودم.
– بیا این سوئیچ! اینم یه حلقه لاستیک اضافه.
– سوئیچ چی؟
– پراید هاچ بک ایی ۴۱۷. اصلا تو بازار نیست. برو حال کن. یه حلقه لاستیک هم دادم واسه رنگ یشمی. چون این پرایدی که دادم سفیده متالیکه!

– پس مگان چی؟
مگان چیه برادر من؟ بردار برو حال کن. این پراید هاچ بک ایی ۴۱۷ جاسیگاریش برقیه! می فهمی؟ برقی. چراغ جلوشم ترمیم کردیم هوشمند شده، تو روز اصلا روشن نمیشه! مگان هم از من بپرس…هم خرجش زیاده هم مصرفش بالاس به در شما نمی خوره. الانو ول کن سه ماه دیگه همین پرایدی که بهت دادم ۳۵ میلیون هم نمی تونی بخری…برو حال کن، باقی پول رو هم مهمون سایپا باش!

– باقی؟
– آره دیگه با این همه آپشنی که من دادم بهت ۷۶۰ هزارتومان بدهکار شدی…ولی چون خوشم اومد ازت مهمون ما باش!

*
۲
– خانم شما چی سفارش داده بودین؟
– مگان سرمه ای.
– سرمه ای نداریم.
– خب سبز.
– سبز هم همین الان پیش پای شما تموم شد، یکی مونده بود دادم به قبلی.
– مشکی خب بدین.
– آخ آخ آخ…به جون بچه هام یه دونه مشکی داریم که دیشب یکی اومده ازم قول گرفته که نگه دارم براش.
– خب چه کنیم؟
– حالا چرا مگان؟
– پس چی؟
– پراید…هم ارزون تره، هم ایرانی تره و هم مقرون به صرفه تره….خیلی ها که مگان بردن دو هفته نکشیده اومدن دم در التماس کردن که میشه مگان رو بدیم و پراید بگیریم؟ به قرآن…

*
۳
– چرا مگان آخه؟ محیط زیست الان دست گذاشته روش، امروز و فرداست که پلیس دیگه نمره ش نکنه…می دونی چقدر ازش می افته؟ من الان یه منوی جدید میارم براتون، هرکدوم رو خواستین همین الان سوئچ شو میدم بهتون.

پراید آلبالویی ایکس ۷۰۰. بدنه اصلاح شده، با ترمز دوبل و بیمه بدنه.
پراید گوجه ای اس ۳۰۰. با لاستیک موشکی و آیینه برقی و زیرسیگاری هوشمند.
پراید آبی اچ ایکس ۱۴۳ سازگار با محیط زیست و یک کارت سوخت سه ماهه.
پراید نسوز ال ۹۸. بدنه پراید، موتور پیکان. با کپسول آتش نشانی رایگان.
پراید نشکن ال ایی دی ۶۰۴. با ۱۷ آپشن ویژه و بوق بنزی و سه رنگ قهوه ای، خردلی و صورتی.

– خانم بازم هست ولی من گوجه ای اس ۳۰۰ رو پیشنهاد میدم. دو تا کیسه هوا هم میذارم روش، خیرشو ببینی. بگم بیاره؟
*
۴
– من مگان خودم رو می خوام.
– آقا چرا گوش نمی‌دی. من می‌گم هرکی گرفته همش تو تعمیرگاهه شما چرا قبول نمی کنی؟ از خر شیطون بیا پایین من یه پراید بهت میدم یه پیکان ۶۳ هم اشانتیون روش. ضرر نمی‌کنی. اینو بگیر برو وگرنه باید تا سال دیگه صبر کنی مگر مذاکرات به نتیجه برسه شاید یه طوری شد.

*
۵
– خانم شما خبرنگاری چه چیزی از درد مردم می دونی؟ بد کردیم به فکر مشتری هستیم و مث اون شرکت بوووووووق هی امروز و فردا نمی کنیم؟ داریم لطف می کنیم مردم رو ماشین دار می کنیم اونم با حق انتخاب آزاد. این اسمش کلاهبرداریه یا مشتری مداری؟

*
بیست و سی

خدمت دیگری از سایپا…
مردم با لبخند از سایپا بیرون می آیند. حسینی بای از مشتری مداری این شرکت خودروساز و ابتکار جدید آنها در خصوص رضایت مردم گزارش می‌دهد.

حسینی بای: تحریم ها را دور می زنیم. این شعاری است که حالا در خط تولید سایپا خود را بهتر نشان می دهد و این هم لبخند مردمی است که راضی و شنگول از سایپا بیرون می آیند در حالی که تحریم ها را دور زده اند…/خبرانلاین

Share