رییس اداره حفاظت محیط زیست تالش

شکارچی پلنگ در شهرستان تالش به ۳ سال و شش ماه حبس محکوم شد

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا ،در پی گزارش شکار یک قلاده پلنگ در اوایل سال جاری ، ماموران یگان حفاظت محیط زیست تالش بلافاصله نسبت به پی گیری های لازم شناسایی و رهگیری متهم و اخذ نیابت قضایی موفق شدند ، شکارچی مذکور را در منطقه صعب العبور ییلاقات چوبر در مخفی گاه وی دستگیر نمایند .

شکارچی پلنگ در شهرستان تالش به 3 سال و شش ماه حبس محکوم شد

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا ،شکارچی پلنگ به ۳ سال و شش ماه حبس محکوم شد.شکارچی پلنگ در شهرستان تالش به 3 سال و شش ماه حبس محکوم شد

 یک شکارچی که در تالش مبادرت به شکار یک قلاده پلنگ نموده بود پس از دستگیری به سه سال و شش ماه حبس و جزای نقدی پنجاه میلیون ریال محکوم گردید.
در پی گزارش شکار یک قلاده پلنگ در اوایل سال جاری ، ماموران یگان حفاظت محیط زیست تالش بلافاصله نسبت به پی گیری های لازم شناسایی و رهگیری متهم و اخذ نیابت قضایی موفق شدند ، شکارچی مذکور را در منطقه صعب العبور ییلاقات چوبر در مخفی گاه وی دستگیر نمایند .
کوروش حیدرنژاد رییس اداره حفاظت محیط زیست تالش ضمن اعلام این خبر گفت پس از اخذ مجوز ورود به منزل و دستگیری متخلف و تشکیل پرونده تخلف ، این شکارچی تحویل مراجع قضایی گردید.

دادگاه نیز با توجه به محتویات پرونده و اقریر متهم ، وی رابه سه سال و شش ماه حبس تعزیری ، ضبط سلاح شکاری به نفع دولت و پرداخت پنجاه میلیون ریال جزای نقدی محکوم نمود . لازم به ذکر که حکم صادره در دادگاه تجدید نظر استان تایید شده است.

شکارچی پلنگ در شهرستان تالش به 3 سال و شش ماه حبس محکوم شد

 

Share