شورای ربع پهلوی، شورای «شتر گاو پلنگ» است!

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا ،«بهروز صوراسرافیل» از مدیران سابق شبکه‌های ماهواره‌ای سلطنت‌طلب لس‌آنجلسی و شبکه صدای آمریکا (VOA) ، در صفحه فیسبوک خود با انتشار تصویری تمسخرآمیز از شورای به اصطلاح ملی ایرانیان که توسط «ربع پهلوی» و تعدادی از عناصر ضدانقلاب ایجاد شده است، این شورا را به «شتر گاو پلنگ» تشبیه […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا ،«بهروز صوراسرافیل» از مدیران سابق شبکه‌های ماهواره‌ای سلطنت‌طلب لس‌آنجلسی و شبکه صدای آمریکا (VOA) ، در صفحه فیسبوک خود با انتشار تصویری تمسخرآمیز از شورای به اصطلاح ملی ایرانیان که توسط «ربع پهلوی» و تعدادی از عناصر ضدانقلاب ایجاد شده است، این شورا را به «شتر گاو پلنگ» تشبیه کرد!

شورای-ملی«شتر گاو پلنگ» اصطلاحی است درباره زرافه که کنایه از ناهماهنگی و بی‌تناسبی در چیزی می‌باشد. زرافه حیوانی است که گردن و پا‌های آن شبیه شتر و سر، شاخ، بدن و سم آن شبیه گاو است و شکل و رنگ پوست آن شبیه پلنگ است.

صوراسرافیل ، شورای به اصطلاح ملی ایرانیان را به زرافه‌ای تشبیه کرده است که هیچ یک از اعضای آن با یکدیگر هماهنگی و تناسب ندارد و مطمئناً نمی‌توانند به نتیجه‌ای برسند. البته این عنصر ضدانقلاب به پولهای کلانی که از راه ایجاد این شورای کذایی به جیب ربع پهلوی می‌رود اشاره نکرد.

پس از این سخنان صوراسرافیل بسیاری از عوامل ضدانقلاب و سلطنت‌طلب‌ها با حمله به این عنصر ضدانقلاب و از دوستان قدیمی‌ربع پهلوی، با تندترین الفاظ از وی پذیرایی کردند. برخی نیز گفتند که این فرد به دائم‌الخمری و زن‌بارگی معروف است و بعید نیست در حالت مستی این سخنان را به زبان آورده باشد و متوجه عواقب این سخنانش نبوده است.

بهروز صوراسرافیل در بخشی دیگر از سخنان خود با خطرناک دانستن مذاکرات مستقیم جمهوری اسلامی‌ایران با آمریکا، به ضدانقلاب خارج‌نشین اعلام خطر کرد که ممکن است جمهوری اسلامی‌ایران کشورهای غربی به ویژه آمریکا را مجبور کند تا مخالفان خود را تحت فشار قرار دهند.

گفتنی است، بهروز صوراسرافیل متولد ۱۳۲۹ هجری شمسی در تهران است. او پیش از انقلاب اسلامی‌در روزنامه آییندگان به روزنامه‌نگاری مشغول بوده است. وی پس از انقلاب اسلامی‌به فرانسه رفت و در آنجا ساکن شد.

صوراسرافیل در طول اقامت در اروپا روزنامه “ایران و جهان” را منتشر کرد و مدتی سردبیری “کیهان لندن”را بر عهده داشت. صوراسرافیل در سال ۱۳۷۸ اروپا را به مقصد آمریکا ترک کرد.

وی در اوایل اقامت خود در آمریکا مدیریت تعدادی از شبکه‌های لس آنجلسی را برعهده داشت. این فرد پس از بهارلو برای مدتی مدیر بخش فارسی صدای آمریکا بود. صوراسرافیل اکنون به عنوان تحلیل‌گر در برخی از برنامه‌های این شبکه به عنوان مهمان حضور پیدا می‌کند.

وی دارای خط و مشی سلطنت‌طلب و سکولار می‌باشد. بهروز صوراسرافیل چندی پیش در صفحه فیسبوک خود آمریکا را کشور آزادگان نامید! وی در سن ۶۴ سالگی دارای انحرافات جنسی شدیدی است.
/امپراتوری دروغ

Share