شهردار آستارا:مجوز ایجاد دکه در خیابان و پیاده رو صادر نمی شود

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا،شهردار بندر آستارا گفت: هیچ گونه مجوزی برای ایجاد دکه های مختلف در سطح پیاده روها و معابر عمومی از سوی شهرداری صادر نمی شود.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا،شهردار بندر آستارا گفت : هیچ گونه مجوزی برای ایجاد دکه های مختلف در سطح پیاده روها و معابر عمومی از سوی شهرداری صادر نمی شود.۸۱۴۱۸۱۵۱-۶۱۲۸۲۰۹

علی کوهی گفت : شهرداری آستارا برخورد جدی با ایجاد کنندگان سد معبر را در دستور کار خود قرار داده است.

وی با اشاره به اجرای موفقیت آمیز جمع آوری دست فروشان عرضه کننده میوه و تره بار در شهر آستارا افزود : در راستای جلوگیری از هر گونه سد معبر در خیابان ها ، پیاده روها ، میادین و به طور کلی معابر عمومی با هدف کسب ، سکونت و یا هر منظور دیگر ، شهرداری آستارا حاضر به صدور مجوز برای ایجاد دکه برای شهروندان نیست.

وی اضافه کرد: ایجاد دکه در سطح معابر عمومی علاوه بر سد معبر باعث بر هم زدن سیمای ظاهری شهر می شود و با کسانی که بدون توجه به این امور نسبت به ایجاد دکه اقدام کنند برابر با قوانین برخورد می شود.

کوهی یادآور شد: با توجه به تبصره یک از بند دو ماده ۵۵ قانون شهرداری ، هر گونه استفاده و اشغال معابر عمومی ، خیابان ها و پیاده روها به عنوان کسب ،سکنی و یا هر گونه استفاده دیگر ممنوع است.

شهرستان مرزی بندر آستارا با ۸۵ هزار نفر جمعیت در ۲۰۰ کیلومتری غرب مرکز استان گیلان واقع است./ایرنا

Share