شرکت شهرکهای صنعتی استان گیلان مورد بازرسی قرار می گیرد

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا شرکت شهرکهای صنعتی استان گیلان مورد بازرسی قرار می گیرد. روابط عمومی بازرسی کل گیلان اعلام کرد : در راستای اجرای بازرسی های برنامه ای سال ۱۳۹۳ و به منظور تقویت نظارتها ، بازرسان و کارشناسان بازرسی کل گیلان با استقرار در شرکت شهرکهای صنعتی استان گیلان برعملکرد این […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا شرکت شهرکهای صنعتی استان گیلان مورد بازرسی قرار می گیرد.
شرکت شهرکهای صنعتیروابط عمومی بازرسی کل گیلان اعلام کرد : در راستای اجرای بازرسی های برنامه ای سال ۱۳۹۳ و به منظور تقویت نظارتها ، بازرسان و کارشناسان بازرسی کل گیلان با استقرار در شرکت شهرکهای صنعتی استان گیلان برعملکرد این شرکت نظارت و بازرسی می کنند.
بازرسان در این بازرسی ها ، برموضوعاتی از قبیل بررسی نحوه قیمت گذاری و تخصیص اراضی ، نحوه ارزیابی و انتخاب متقاضیان اخذ اراضی برای احداث واحد صنعتی ، نحوه اخذ تضامین وجوه و عوارض از متقاضیان اراضی و … متمرکز خواهند شد.
لذا شهروندان و فعالان محترم اقتصادی و صنعتی گیلان و کلیه کارکنان دستگاه های اجرائی می توانند در صورت مشاهده هرگونه تخلف و یا سوءجریان مراتب را تا تاریخ ۰۱/۱۰/۱۳۹۳ از طریق مراجعه حضوری به دفتر هیأت و یا به وسیله سامانه ملی رسیدگی به شکایات و اعلامات به آدرس اینترنتی www.shekayat.bazrasi.ir و یا با استفاده از تلفن گویای ۱۳۶ منعکس نمایند.

Share