سوءاستفاده خبرنگار گیلانی «BBC فارسی» از علی دایی

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا«نیما اکبرپور» خبرنگار شبکه دولتی «بی‌بی‌سی فارسی» در صفحه توئیتر خود با انتشاری عکسی قدیمی‌از خود و «علی دایی» فوتبالیست سابق و مربی سرشناس کشورمان در سال ۱۳۷۲، تلاش کرد تا از محبوبیت و معروفیت «علی دایی» برای مطرح شدن خود بهره‌برداری کند. «نیما اکبرپور» در توئیتر خود نوشته است که […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا«نیما اکبرپور» خبرنگار شبکه دولتی «بی‌بی‌سی فارسی» در صفحه توئیتر خود با انتشاری عکسی قدیمی‌از خود و «علی دایی» فوتبالیست سابق و مربی سرشناس کشورمان در سال ۱۳۷۲، تلاش کرد تا از محبوبیت و معروفیت «علی دایی» برای مطرح شدن خود بهره‌برداری کند.

«نیما اکبرپور» در توئیتر خود نوشته است که این عکس مربوط به اردوی تیم ملی فوتبال ایران در سال ۷۲ است که علی دایی به همراه دیگر ملی‌پوشان فوتبال کشورمان در زمین فوتبال دانشگاه گیلان در شهر رشت مشغول به تمرین بودند.

نیما-اکبرپور-علی-دایی
این خبرنگار «بی‌بی‌سی فارسی» که یکی از پرسوتی‌ترین عوامل این شبکه انگلیسی است، با انتشار این تصویر تلاش کرد که خود را از هواداران «علی دایی» معرفی کند تا در بین فوتبال‌دوستان و به ویژه حامیان این فوتبالیست سرشناس کشورمان محبوبیتی بدست آورد، قافل از اینکه هر روز ده‌ها نفر با چهره‌های مشهوری مانند «علی دایی» عکس یادگاری می‌گیرند و این به معنی وجود دوستی و صمیمیت در بین آنها نیست.

گفتنی است، «نیما اکبرپور» در ۶ اسفند سال ۱۳۵۳ در شهرستان لاهیجان استان گیلان به دنیا آمد. وی تحصیلات خود را در رشته مهندسی کامپیوتر (گرایش نرم‌افزار) در دانشگاه آزاد لاهیجان به پایان رسانید. تجربه نوشتن را با وبلاگ «عصیان»  آغاز کرد. بعد از مدتی به صورت حرفه‌ای در هفته‌نامه «چلچراغ» قلم زد و آخرین مسئولیتی که او در این هفته‌نامه به عهده داشت معاونت سردبیری هفته نامه بود. نیما اکبرپور در حال حاضر در شبکه انگلیسی «بی‌بی‌سی فارسی» به عنوان برنامه‌ساز و مجری برخی برنامه‌ها مشغول به فعالیت است.
/امپراتوری ذروغ

Share