سنگسار یک جوان سوری به دست داعش+تصاویر

به گزارش سرویس بین الملل پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا یک جوان سوری در شرق سوریه روز گذشته توسط تروریست‌های داعش به فجیع‌ترین شکل ممکن کشته شد. جوان سوری دست و چشم بسته داخل گودالی که برای اجرای «حد»! در نظر گرفته شده هدایت می‌شود و لحظاتی بعد تکفیری‌های با سنگ‌هایی به اندازه تکه آجر از […]

به گزارش سرویس بین الملل پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا یک جوان سوری در شرق سوریه روز گذشته توسط تروریست‌های داعش به فجیع‌ترین شکل ممکن کشته شد.

جوان سوری دست و چشم بسته داخل گودالی که برای اجرای «حد»! در نظر گرفته شده هدایت می‌شود و لحظاتی بعد تکفیری‌های با سنگ‌هایی به اندازه تکه آجر از فاصله نزدیک سر او را هدف قرار داده و سنگارش می‌کنند.

تکفیری‌های داعش درحالی نام این عمل خود را اجرای حدود الهی می‌نامند که این جوان بر خلاف تمامی معیارهای اسلامی در اثبات جرم، بدون شهادت شهود و نظر قاضی عادل، به سنگسار محکوم می‌شود در حالی که حد سنگسار به گونه اجرا نمی شود.
تظاهر به اجرای حدود الهی، بویژه حد زنا از سوی تروریست‌های تکفیری داعش در حالی اتفاق می‌افتد که پس از پاکسازی سنگرهای داعش در مناطق مختلف، ده‌ها نمونه از جدول‌‌های زمان‌بندی و برنامه شرم‌آور «جهاد نکاح» سران داعش با زنان و دختران فریب‌خورده و اسیر دست تروریست‌ها، منتشر شده و به خوبی نشان می‌دهد که آن‌ها با این اقدامات وحشیانه، جز تمسخر احکام الهی و زیر سوال بردن قوانین و آموزه‌های اسلامی، هدفی ندارند.

resized_813171_715
resized_813170_778
resized_813169_999
resized_813173_675
resized_813168_399
resized_813167_396
/مشرق
Share