سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان شفت معارفه شد

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا ،مراسم معرفی سید امیر مصباح به عنوان سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان شفت و تجلیل از جلیل رضایی مژدهی رییس سابق این اداره در شفت برگزار شد.صبح امروز ۳آذر ماه جاری در دفتر فرماندارشفت معارفه گردید.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا به نقل از اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان،مراسم معرفی سید امیر مصباح به عنوان سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان شفت و تجلیل از جلیل رضایی مژدهی رییس سابق این اداره در شفت برگزار شد.221022_orig

سیدوحید فخرموسوی، معاون هنری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان در این جلسه که صبح امروز دوشنبه سوم آذر در دفتر فرماندار شفت برگزار شد، ضمن تقدیر و تشکر از زحمات رئیس سابق ارشاد شفت اظهار داشت: حمایت از انجمن های فرهنگی و هنری و شناسایی استعداهای این شهرستان از مهمترین فعالیتهای اداره شهرستان است که می بایست در راس کار قرار گیرد.

وی ادامه داد: با توجه به حمایت های دیگر مسئولین می بایست بطور تخصصی به مقوله هنر و فرهنگ این شهرستان نگاه کرد و امیدوارم همه همکاران ارشاد شهرستان شفت با همکاری و همگامی رئیس جدید این اداره در اجرای همه برنامه های فرهنگی و هنری موفق باشند.

یونس محمودی فرماندار شهرستان شفت نیز در این مراسم ضمن تقدیر از رئیس قبلی و تبریک انتصاب رئیس جدید تصریح کرد: شهرستان شفت دارای ظرفیت های فرهنگی و هنری بسیار زیادی می باشد که همه باید دست در دست یکدیگر دهیم و نسبت به شهرستان احساس تکلیف و نگاه تعهدانه داشته باشیم.

وی افزود: امیدواریم در حوزه فرهنگ و هنر این شهرستان به موقعیت مطلوب و شایسته تری ارتقاء یابیم و همه اندیشه های ناب اسلامی را در این مسیر الگو راهمان قرار دهیم.

جلیل رضایی مژدهی رئیس سابق ارشاد این شهرستان ضمن ارائه گزارش فعالیتهای فرهنگی و هنری در طی سه سال مدیریت خود در این اداره بیان کرد: در طول این مدت از حمایت های مسئولین شهرستان به خوبی برخوردار بودم و از همه اصحاب رسانه، فرهنگ و هنر و مسئولین انجمن ها تقدیر و تشکر می نمایم.

وی ادامه داد: مسئولیت در حکم امانتی است که به مدیر سپرده می شود تا برای مدت معین بعنوان مجری یا امانتدار آن جایگاه باشد که بنده هم از این اصل پیروی می نمایم و این امانت را به یکی دیگر از همکاران پرتلاش می سپارم.

در پایان سید امیر مصباح رئیس جدید اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان شفت گفت: از زحمات و مدیریت صادقانه رضایی مژدهی تشکر می کنم و امیدوارم با تیم بی نظیر همکارانم در اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان شفت بتوانیم در پیشبرد اهداف این اداره کوشا باشیم.

سید امیر مصباح، کارشناس ارشد رشته گرافیک از دانشکده هنر تهران است و سابقه حضور در مسابقات کشوری پوستر و کاریکاتور در دهه هشتاد و ساخت چند انیمیشن در رزومه هنری او به چشم می خورد.

وی بعنوان کارشناس هنری اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی، سرپرستی تیم های اعزامی گیلان به جشنواره های جوان در سال ۹۰ و جانشین مژدهی در دوره ریاستش در ارشاد شفت را بر عهده داشت.

Share