در دیدار با مدیرکل ارتباطات وفناوری اطلاعات گیلان مطرح شد:

سرقت کابلهای مخابراتی از مشکلات شرکت مخابرات گیلان است

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا ،در دیدار مدیر کل ارتباطات و فناوری اطلاعات گیلان با مدیر عامل مخابرات گیلان گسترش همکاری و استفاده از ظرفیتهای موجود برای توسعه ICT وبستر های ارتباطی مورد بررسی قرار گرفت.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا ،در دیدار مدیر کل ارتباطات و فناوری اطلاعات گیلان با مدیر عامل مخابرات گیلان گسترش همکاری و استفاده از ظرفیتهای موجود برای توسعه ICT وبستر های  ارتباطی مورد بررسی قرار گرفت.18057_orig

مهندس رضایتی مدیر کل ارتباطات و فناوری اطلاعات گیلان ظرفیتهای مخابرات را بسیار ارزشمند برشمرد و خاطر نشان ساخت : با استفاده از توانمندیهای موجود فنی ومهندسی و نیروی انسانی کارآمد مخابرات گیلان پتانسیل بالقوه ای برای توسعه ارتباطات و فناوری های نوین فراهم است .

وی افزود :  با راه اندازی دیتاسنتر و حضور اپراتور چهارم و ارائه خدمات نوین  و نسل جدید فناوری ،گیلان به جایگاه شایسته ای در حوزه ICT خواهد رسید.

مدیر کل ارتباطات و فناوری اطلاعات گیلان خواستار حضور موثر مخابرات در بهره برداری از مرکز داده و تعامل با اپراتور چهارم شد.

مهندس خضردوست مدیر عامل مخابرات گیلان ضمن تاکید بر آمادگی مخابرات گیلان برای همکاری در جهت توسعه حوزه ICT اظهار داشت : خوشبختانه با تلاش به عمل آمده و پشتکار همکاران شرکت مخابرات استان در شش ماهه اول سال ۹۳ نسبت به مدت مشابه عملکرد تجمعی با رشد قابل ملاحظه ای داشتیم و  رتبه ۱۲ کشوری را بدست آوردیم  که از حیث توسعه فنی رتبه هفتم کشور را در اختیار گرفته و تلاش خواهیم نمود به رتبه در خورشان استان و مردم عزیز استان برسیم .

وی افزود: با پایان انحصار خدمات نسل سوم با برنامه ریزی به عمل آمده و تامین تجهیزات ۴۴ سایت فعال در رشت راه اندازی و قصد داریم تا پایان سال و در فاز دوم شهرهای لاهیجان ، بندر انزلی ، آستارا و لنگرود نیز پس از تامین تجهیزات به بهره برداری برسانیم.

مدیر عامل مخابرات گیلان سرقت کابلهای  مخابراتی را از مشکلات آن شرکت  برشمرد و اظهار داشت : هماهنگی لازم با مراجع انتظامی ، بسیج و قضایی به عمل آمده تا شاهد رفع این مشکل باشیم با اینحال علیرغم ایجاد مشکلات فراوان با تمهیدات به عمل آمده سعی شد تا کابل به موقع تامین و مردم عزیز با مشکل روبرو نشوند

مهندس خضردوست اعلام نمود : در صورت حمایت وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات آمادگی ارائه خدمات WIFI جهت توسعه بسته اینترنتی را داریم چرا که توسعه تکنولوژی در گیلان از اهداف ماست و امید دارم با تعامل کلیه حوزه های ارتباطی این مهم تحقق یابد.

وی از آمادگی مخابرات گیلان برای تعامل با اپراتور و بهره برداری از مرکز داده گیلان و تلاش برای اجرای تعهدات برای افزایش ضریب نفوذ تلفن ثابت خبر داد.

Share