رئيس پليس آگاهي فرماندهي انتظامي استان گيلان

سارق منازل مسکونی با ۲۵ فقره سرقت در رشت دستگیر شد

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا ،رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان گیلان گفت: کارآگاهان آگاهی پلیس گیلان، سارق منازل مسکونی را با ۲۵ فقره سرقت در رشت دستگیر کردند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا ،رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان گیلان گفت: کارآگاهان آگاهی پلیس گیلان، سارق منازل مسکونی را با ۲۵ فقره سرقت در رشت دستگیر کردند.download (1)

سرهنگ “فرهاد فلاح کریمی” گفت: در پی وقوع سرقت های متعدد از منازل ویلائی در شهرستان رشت، دستگیری سارق یا سارقان در دستور کار کارآگاهان تیم سوم اداره مبارزه سرقت استان قرار گرفت.

وی افزود: پس از بررسی تمامی صحنه های سرقت با پی جویی های فنی و پلیسی و باتوجه به تشابه نحوه سرقت ها، سریالی بودن آنها برای کارآگاهان اداره مبارزه سرقت محرز شد.

سرهنگ کریمی تصریح کرد: کارآگاهان آگاهی با پیگیری های همه جانبه، سرانجام موفق شدند سرنخی از یک سارق سابقه دار در انجام این سرقت ها کشف کرده و با شناسایی مخفیگاهش، وی را دستگیر کنند.

رئیس پلیس آگاهی استان گیلان با بیان اینکه متهم در تحقیقات پلیسی به ۲۲ فقره سرقت منزل و یک فقره داخل خودرو و ۲ فقره اماکن خصوص با تشریح صحنه های سرقت اعتراف کرد، ادامه داد: سارق با به کمین نشستن در کوچه های خلوت، از خارج شدن صاحبان منازل ویلایی اطمینان حاصل کرده و پس از ورود به خانه ها، اقدام به سرقت طلا، پول و اجناس ریز و با ارزش می کرد.

سرهنگ کریمی با بیان اینکه ۴ خریدار اموال مسروقه نیز شناسایی و دستگیر شده اند، اضافه کرد: متهمان با تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مقام قضایی معرفی شدند.

رئیس پلیس آگاهی استان گیلان در پایان بر آگاه بودن و بی تفاوت نبودن مردم در تردد بی مورد افراد معتاد و ولگرد تاکید کرده و تصریح کرد: هوشیاری و تماس به موقع مردم با پلیس در صورت تردد افراد مشکوک موجب پیشگیری و کاهش سرقت و  ارتکاب سایر اعمال مجرمانه خواهد شد./ایسنا

Share