رئیس شورای اسلامی شهر ماکلوان

ساخت هتل ۱۹ طبقه و بلندترین ساختمان گیلان در ماکلوان

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا ،رئیس شورای اسلامی شهر ماکلوان از ساخت هتل ۱۹ طبقه در این شهر خبر داد و گفت: این هتل در دست ساخت است و بلندترین ساختمان در استان گیلان را دارد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا ،رئیس شورای اسلامی شهر ماکلوان از ساخت هتل ۱۹ طبقه در این شهر خبر داد و گفت: این هتل در دست ساخت است و بلندترین ساختمان در استان گیلان را دارد.۵۵۵۸۹۵_PhotoA

فرهاد نیک‌نهاد  با بیان اینکه در شورای شهر ماکلوان همه به دنبال کار و تلاش برای خدمت به مردم هستند، اظهار کرد: عمر آدم به قدری طولانی نیست که بتوان در تصمیمات بزرگ اشتباه کرد زیرا ممکن است فرصت جبران نباشد.

وی شهر تازه تاسیس ماکلوان را با شهرهایی مانند صومعه‌سرا و انزلی متفاوت خواند و افزود: در ماکلوان باید شهرسازی کنیم تا شهرداری.

رئیس شورای اسلامی شهر ماکلوان ادامه داد: به طور مثال فومن دارای حداقل ۶۰ اداره و دستگاه اجرایی، نظامی، قضایی و امنیتی است که برای استقرار آنها در ماکلوان به حداقل ۶۰ میلیارد تومان بودجه نیاز داریم.

وی با بیان اینکه در بخش عمران و زیر ساخت‌های شهری مانند احداث بلوار، کمربندی، دیوار حفاظتی، آسفالت کوچه، خیابان‌ها، بازار، پارک ساحلی، تقویت شبکه آب شرب و فاضلاب شهری، تقویت شبکه برق و … حداقل به ۵۰ میلیارد تومان بودجه نیاز داریم.

نیک‌نهاد، فومن، ماکلوان، ماسوله، قلعه‌رودخان، رودپیش، آلیان و… را مانند درخت تنومندی دانست که به با هم در ارتباط هستند.

وی ماکلوان را جزئی از فومن عنوان کرد که در سال‌های اخیر به صورت مستقل شهر شده است و افزود: در ماکلوان طرح گردشگری بام سبز در نظر است که برای حداقل ۲۰۰ نفر شغل ایجاد می‌شود.

رئیس شورای اسلامی شهر ماکلوان از افتتاح پروژه گازرسانی به این شهر تا پایان سال جاری خبر داد.

 ساخت هتل ۱۹ طبقه در ماکلوان

وی ظرفیت گردشگری و توسعه‌ای ماکلوان را بسیار زیاد دانست و خاطرنشان کرد: در ماکلوان شهری مانند لاهیجان ایجاد می‌کنیم.

نیک‌نهاد اضافه کرد: با ایجاد بازار بزرگ طرح اشتغال بدون دریافت حتی یک ریال بودجه، شهر ماکلوان در مدت پنج سال تبدیل به لاهیجانی دیگر می‌شود.

وی با بیان اینکه هتل ۱۹ طبقه با زیر بنای ۳۰ هزار متر و سقف اعتبار ۱۲۰ میلیارد تومان در حال ساخت است، خاطرنشان کرد: در گیلان چنین ساختمانی وجود ندارد و بلندترین ساختمان در این استان ۱۰ طبقه است./فارس

 

Share