از هفته نهم مسابقات

زور سپیدرود رشت به بهمن شیراز نرسید

اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا دیدار تیم های سپیدرود رشت و بهمن شیراز از هفته نهم سری مسابقات لیگ دسته دوم فوتبال کشور با تساوی بدون گل به پایان رسید.

اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا دیدار تیم های سپیدرود رشت و بهمن شیراز از هفته نهم سری مسابقات لیگ دسته دوم فوتبال کشور با تساوی بدون گل به پایان رسید.

sepidrood (17) راس ساعت ۱۴:۱۵ عصر امروز در ورزشگاه شهید عضدی رشت سرخ پوشان رشتی میزبان بهمن شیراز بودند اما در نهایت نتوانستند دروازه حریف شیرازی خود را باز کنند.

اشکان توانا ، سید هادی موسوی ، میر عماد جوان ، میلاد پور محسن ، جبار داد فر ، رضا الماسخاله ، محمد همرنگ ، مصطفی حاجتی (مصلح)، میثم فردوسی ، مجتبی اسماعیل زاده(جمشیدی) و میعاد یزدانی(بزرگ) یازده بازیکنی بودند که برای سپیدرود رشت در نیمه ی نخست این دیدار به میدان رفتند.
سرخ پوشان رشتی در نیمه ی نخست این بازی حاکم بر میدان بودند و در دقیقه ۲۵ بازی نزدیک بود با اشتباه دروازه بان و مدافع حریف دروازه این تیم را باز نمایند اما موفق به این کار نشدند و در نهایت بازی بدون گل به پایان رسید.
با شروع نیمه دوم بازی و در دقیقه ۵۰ سپیدرود شانس دیگری برای باز کردن دروازه ی بهمن شیراز پیدا کرد اما این حمله هم ناموفق بود.
سرمربی بهمن شیراز در دقیقه ۲۳ نیمه دوم توسط داور مسابقه از کنار زمین اخراج شد.

در دقیقه ۸۸ بازی نیز «میرعماد جوان »فرصت مناسبی برای باز کردن دروازه بهمن شیراز داشت اما توپ با بدشانی تمام به تیرک دروازه برخورد کرد.
به گزارش خبرنگار دیارمیرزا غلامعلی جعفرزاده ایمن آبادی نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی ,سید عیسی مهدوی فرماندار رشت, محمد مایلی کهن سرمربی سابق تیم ملی و مسعود رهنما مدیرکل ورزش و جوانان استان گیلان در جایگاه ویژه شاهد این دیدار بودند.

Share