در یک تعقیب و گریز پلیسی

زن معتاد به همراه فرزند ۱۱ ساله‌اش در خشکبیجار دستگیر شدند

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا ،فرمانده انتظامی رشت از دستگیری یک زن معتاد به همراه فرزند ۱۱ ساله‌اش خبر داد و گفت: این زن جوان در یک تعقیب و گریز پلیسی دستگیر شده است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا ،فرمانده انتظامی رشت از دستگیری یک زن معتاد به همراه فرزند ۱۱ ساله‌اش خبر داد و گفت: این زن جوان در یک تعقیب و گریز پلیسی دستگیر شده است.sarhang shabani

رحیم شعبانی عصر امروز در نشست انتظامی این شهرستان گزارشی از دستگیری یک زن معتاد به همراه فرزند ۱۱ ساله‌اش را ارائه و اظهار کرد: این زن جوان در یک تعقیب و گریز پلیسی دستگیر شده است.

وی افزود: یک شهروند خشکبیجاری به پلیس اطلاع داد که سرنشینان خودروی پراید در حین سرقت لامپ‌های مغازه پس از دیدن او فرار کردند و موضوع نیز بلافاصله به تمام ماموران انتظامی شهرستان اعلام شد.

فرمانده انتظامی رشت با بیان اینکه شماره انتظامی و رنگ خودرو مشخص بود، تصریح کرد: یکی از واحدهای گشتی این خودرو را در جاده رشت به کوچصفهان مشاهده کرد و دستور توقف آن را را صادر کرد اما راننده خودرو که زن جوانی بود و پسربچه‌ای در جلوی ماشین سوار کرده بود به دستور پلیس اعتنایی نکرد و با سرعت فرار کرد.

وی با اشاره به اینکه رانندگی غیراصولی راننده پراید پلیس را به احتیاط بیشتر برای جلوگیری از آسیب وادار کرد، ادامه داد: راننده زن همچنان به حالت زیگزاگ در بین خودروها فرار می‌کرد و این عملیات تعقیب و گریز به جاده کوچصفهان و لشت‌نشا کشیده شد تا اینکه به پاسگاه «بالا گفشه» دستور مسدود کردن جاده صادر و این خودرو ناچاراً در آنجا متوقف شد.

شعبانی با بیان اینکه پس از دستگیری زن جوان و نوجوان ۱۱ ساله موضوع با هماهنگی مقام قضایی برای بررسی دقیق به پاسگاه خشکبیجار محول شد، تصریح کرد: ماموران پاسگاه خشکبیجار این موضوع را بررسی کردند.

وی اضافه کرد: در جریان رسیدگی پرونده متهمه هویت او شناسایی شد و اینکه وی برای به دست آوردن پول دست به هر کاری از جمله سرقت می‌زد.

فرمانده انتظامی رشت با اشاره به اینکه مردی به پلیس مراجعه کرده و مدعی زورگیری توسط زن مذکور شده بود، گفت: ماموران دستور بازرسی منزل این زن را از مقام قضایی اخذ کردند و در حین بازرسی شخصی را که مدعی زورگیری بوده را در منزل این زن مشاهده کردند.

وی از دستگیری این مرد ۳۶ ساله معتاد به مواد مخدر خبر داد و افزود: این مرد در تحقیقات پلیسی اعتراف کرد که قصد رد گم کردن پلیس برای ممانعت از دستگیری این زن را داشته که ماموران به دلیل عدم وجود دلایل و مدارک به او اعتنایی نکرده‌اند.

شعبانی کشف دو کیسه برنج و یک باکس نوشابه خانواده و چندین حباب لامپ و اسپری دفاع شخصی را حاصل بازرسی از منزل متهمه و افراد مذکور عنوان کرد و یادآور شد: این دو متهم از چندین مرحله سابقه دستگیری و سرقت برخوردار هستند و متهمان با تشکیل پرونده به مراجع قضایی معرفی و هرکدام با قرار ۱۰۰ میلیون تومان راهی زندان شدند.

/فارس

Share