«زمستان ۶۶ کجا بودی؟» در رشت به روی صحنه می رود

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا ،نمایش «زمستان ۶۶ کجا بودی؟» نوشته محمد یعقوبی و کار محمد پورجعفری از ۲۰ آذر تا دوم دی در رشت اجرا می‌شود. این نمایش توسط گروه تئا‌تر چیستا، با بازی بهاره سعیدی، ترمه توحیدی، نیما سیاوش، سمیرا طلوعی، آرمان حکیمی، مریم شعبانی، مجتبی جهانفکر و علی سجودی که فارغ […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا ،نمایش «زمستان ۶۶ کجا بودی؟» نوشته محمد یعقوبی و کار محمد پورجعفری از ۲۰ آذر تا دوم دی در رشت اجرا می‌شود. ۲۲۵۰۳۰_orig

این نمایش توسط گروه تئا‌تر چیستا، با بازی بهاره سعیدی، ترمه توحیدی، نیما سیاوش، سمیرا طلوعی، آرمان حکیمی، مریم شعبانی، مجتبی جهانفکر و علی سجودی که فارغ التحصیلان بازیگری آموزشگاه سینمایی پروین هستند، در خانه فرهنگ و هنر رشت به صحنه می‌رود.

داستان «زمستان ۶۶ کجا بودی؟»، در زمان موشکباران شهر تهران در سال ۱۳۶۶ توسط رژیم بعثی عراق می‌گذرد و خانواده ‌ای را نشان می‌دهد که از موشکباران آسیب می‌بینند.

همچنین در این نمایش سهیلا بلوردی به عنوان دستیار کارگردان، اشکان کریمی و سارا وحدی به عنوان گریمور و علیرضا مجیدی و مهرداد راد به عنوان مدیران صحنه با گروه همکاری می‌کنند.

نمایش «زمستان ۶۶ کجا بودی؟» نوشته محمد یعقوبی و کارگردانی محمد پورجعفری از ۲۰ آذر لغایت دوم دی ماه، به جز روزهای ۲۲ و ۳۰ آذر ماه، ساعت ۱۹ در خانه فرهنگ و هنر واقع در ابتدای خیابان سعدی به روی صحنه می‌رود و علاقمندان می‌توانند برای خرید بلیت به شهر کتاب گلسار و یا محل اجرا مراجعه کنند.

Share