رییس اداره ارشاد رودسر معارفه شد

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا ،در مراسمی با حضور هنرمندان شهرستان رودسر  و مدیر کل فرهنگ و  ارشاد اسلامی  استان گیلان از زحمات ۴ ساله اسماعیل صفری  به عنوان رئیس اداره ارشاد شهرستان رودسر تقدیر بعمل آمد و علی فلاح رنجبر از امروز به عنوان سرپرست  این اداره معارفه شد. مدیر کل فرهنگ و  […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا ،در مراسمی با حضور هنرمندان شهرستان رودسر  و مدیر کل فرهنگ و  ارشاد اسلامی  استان گیلان از زحمات ۴ ساله اسماعیل صفری  به عنوان رئیس اداره ارشاد شهرستان رودسر تقدیر بعمل آمد و علی فلاح رنجبر از امروز به عنوان سرپرست  این اداره معارفه شد.

IMG_2469_wmمدیر کل فرهنگ و  ارشاد اسلامی  استان گیلان اظهار کرد:قبل از حضور من در این سمت ۶ سایت دارای مجوز رسمی از وزارت ارشاد بودند که تاکنون این عدد به ۱۰ سایت افزایش یافته است و در همه جلسات با معاونت مربوطه در وزارتخانه بر کاهش زمان تایید مجوز ها تاکید می شودو تلاش شده این امر به دور از هرگونه سیاست جناحی برخورد شود.

وی در ادامه گفت:سایت هایی که مجوز فعالیت را دریافت می کنند مورد حمایت مادی و معنوی ارشاد قرار می گیرند.

“فیروز فاضلی” با تاکید بر اینکه بودجه فرهنگی استان گیلان پس از ورود وی با رشد ۲۰ درصدی مواجه شده است گفت: استاندار گیلان تاکید ویژه ای به مسائل فرهنگی دارند و با توجه به این نکته در سال ۹۴ شاهد با رشد خوبی خواهیم بود.

وی در ادامه اضافه کرد:در استان گیلان با کمبود فضای فرهنگی مواجه هستیم که با تکمیل پروژه های نیمه ساخت سهم بسزایی در رشد فضای فرهنگی ایفا می کند.

فاضلی در بخش دیگری از سخنان خود از اختصاص ۵۰۰میلیون تومان اعتبار برای ساخت مجتمع فرهنگی، هنری رضوانشهر، یک میلیارد و ۵۰۰میلیون تومان اعتبار از محل تبصره ۲۲بند الف برای مجتمع فرهنگی، هنری آستارا و ۳۰۰میلیون تومان برای مجتمع فرهنگی ، هنری سردار جنگل در سالجاری خبر داد.

وی افزود: برای پروژه مجتمع فرهنگی، هنری لاهیجان یک میلیارد و ۳۰۰میلیون تومان از محل بند الف تبصره ۲۲اعتبار گذاشته شده است.
/رصد رودسر

Share