روزنامه های خندان;هر چقدر پول بدهی همانقدر «معاف» می شوی

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا ،طنز در روزنامه های کشور کم پیدا می شود و این یعنی روزنامه ها کم لبخند می‌زنند و آنها که روزنامه می‌خوانند هم به تبعیت از رسانه محبوب شان کمتر می خندند. حکمت ستون روزنامه خندان، در این است که طنز همه روزنامه های کشور را جمع کنیم و به دست تان تا هر صبح، دستکم در اینترنت گردی روزانه، لبخندی روی لب تان بنشیند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا ،طنز در روزنامه های کشور کم پیدا می شود و این یعنی روزنامه ها کم لبخند می‌زنند و آنها که روزنامه می‌خوانند هم به تبعیت از رسانه محبوب شان کمتر می خندند. حکمت ستون روزنامه خندان، در این است که طنز همه روزنامه های کشور را جمع کنیم و به دست تان تا هر صبح، دستکم در اینترنت گردی روزانه، لبخندی روی لب تان بنشیند.roznameh

سیاست روز : هر چقدر پول بدهی همانقدر “معاف” می شوی

کمالی:مشمولان غایبی که کارایی لازم را برای نیروهای مسلح نداشته باشند یا خدمت آنها در کنار سایر سربازان روحیه آنها را خراب می کند با پرداخت جریمه می توانند تعیین تکلیف شوند.
ما از این اظهارنظر نتیجه می گیریم که:
الف) اگر کسی روحیه سربازان را خراب کند می تواند از سربازی معاف بشود ولی باید پولش را بدهد تا روحیه سازمان وظیفه هم خراب نشود.
ب) هر کس پول داشته باشد می تواند هرجایی دلش خواست بنشیند و نقاره بزند.
ج) پرداخت جریمه در طول تاریخ چیز خوبی بوده و حتی می تواند جای صادرات نفتی و غیرنفتی را هم بگیرد.
د) فرهنگستان ادب فارسی در آینده نزدیک به جای واژه بیگانه “معافیت” عبارت “تعیین تکلیف” را جایگزین می کند.

معاون اول رئیس جمهور: بخش خصوصی ما تاکنون دولتی را تجربه نکرده که دولت مردان آن تا این حد به حضور و نقش آفرینی بخش خصوصی باور و اعتقاد واقعی داشته باشند.
اظهارنظر فوق یادآور کدام یک از ضرب المثل های شیرین فارسی است؟
الف) طرف خیلی خوش پر و پاست، لب خزینه هم می نشیند.
ب) آهو!! از دیوار بالا می رفت مادرش می گفت قربان آن دست و پای بلورینت بروم.
ج) فلانی از خود متشکر است.
د) یک ضرب المثل دیگر که به دلیل تردد خانواده در حوالی این ستون از بیان آن معذورم ولی خودتان می توانید با کمی فسفر سوزاندن، حدس بزنید.

معاون وزیر ارشاد: با «بگم بگم» گفتن ها کاری پیش نمی رود.
به نظر شما با کدام یک از گزینه های زیر “کار” پیش می رود؟
الف) بخور بخواب
ب) بخور بخور
ج) بگیر ببند
د) بزن بکش

آرمان : پیشنهاد مکانی برای سلفی گرفتن!
آیا از خوردن نان و پنیر و سبزی خسته شده اید؟! آیا نان و پنیر و گردو دیگر حال نمی دهد؟ آیا نان بیات و حلوا شما را سیر نمی کند؟! جواب سوالات فوق را در بخش اول پیدا کنید، ایضا در قسمت دوم به بحث شیرین نشان شوالیه پرداخته ایم.
نان و حرص بخورید خب!
یکی از مدیران سازمان تامین اجتماعی اعلام کرده«اکثر حقوق بگیران تامین اجتماعی با این حقوق تنها می توانند در طول ماه نان بخورند» بر این اساس؛ الف- خب خدا را شکر، رفع نگرانی کردید، دم شما هم گرم چون ما نگران بودیم نان هم نتوانند بخورند، برو حالشو ببر ب- اگر کیفیت نان ها کمی دیگر اصلاح شود، روزی یک لقمه نان گیرشان می آید، ج- با آن همه سکه و کارت هدیه و پاگشا و پاتختی و زیر لفظی و کادوی مادر زن سلام و شب چله ای که مدیران سابق سازمان بذل و بخشش می کردند انصافا دیگر چیزی باقی نمی ماند، یک آب باریکه شصت و هشت میلیونی این وسط می ماند که آن هم ارزش این حرف ها را ندارد، د- حالا نان خالی نخورند، می توانند کنار نان، حرص بخورند، غم و غصه بخورند، دود و آلودگی بخورند، سرما بخورند.
سیر و تحول شوالیه
ما که نمی دانیم، آیا شما می دانید دقیقا سفارت فرانسه به جز بذل و بخشش نشان شوالیه چه کار دیگری در کشور ما انجام می دهد؟ این روباه پیر… اشتباه شد، این فرانسه بی ادب واقعا دیگر شور شوالیه را درآورده، البته همین چند وقت پیش حسین علیزاده با رد کردن این نشان مشت محکمی بر دهان این جماعت زد، حال قصد داریم سیر اعطای نشان شوالیه را بررسی کنیم:
۱- یک سری قلچماق در زمان های دور با شتک کردن یکدیگر شوالیه می شدند در عین حال اعطا کنندگان توی رودربایستی مجبور بودند به شاهزاده های قصر هم که عرضه باز کردن بال مرغ را از یکدیگر نداشتند نشان شوالیه بدهند.
۲- سال ها بعد شهرام ناظری نشان شوالیه را دریافت کرد، اصولا نام این نشان به موضوعات هنری نمی خورد، همان زمان متاسفانه مسئولین وقت کم کاری کردند، اگر در حرکتی مقابله به مثل ما هم به سلن دیون یا جان رنو آنها نشان«عیاری» یا«داش آکلی»می دادیم، حساب کار دست شان می آمد.
۳- علی فتح الله زاده تبدیل شد به فتل شوالیه منتهی از مالزی و با پرداخت هزینه های ساری و جاری! استاد با این حرکت خود را منحصربه فرد کردند چون ما هرچه در تاریخ گشتیم، ریشه ای از شوالیه در مالزی پیدا نکردیم!
۴- همین چند وقت پیش بود که به یکی از کاریکاتوریست ها این نشان اعطا شد اما به دلیل ازدحام مدعوین دقیقا مشخص نبود آقای کاریکاتوریست کدامیک از حضار است، در آن روز کشف شد که سفارت فرانسه جان می دهد برای عکس سلفی گرفتن!
۵- حسین علیزاده که از چندی پیش متوجه منطقه سوق الجیشی ساختمان فرانسه شده با دفع حمله آنها، نقشه شوم شان را نقش بر آب کرد و ثابت کرد اعضای این سفارت خودشان تن شان می خارد!

کیهان : چاه
گفت: روزنامه سعودی «الحیات» با ابراز نگرانی از راهپیمایی ۲۰ میلیونی اربعین نوشته است، داعش باید منتظر انتقام سخت شیعیان باشد و تلویحاً از آنها خواسته است که مراقب باشند!
گفتم: اگرچه داعش بیشترین جنایات خود را علیه شیعیان مرتکب شده است ولی اهل سنت هم از جنایات این تروریست های اجاره ای در امان نبوده اند و بزرگان اهل سنت عراقی هم روز اربعین در کربلا حضور پیدا کرده و با جماعت ۲۰ میلیونی همراهی کرده اند.
گفت: ابراز نگرانی این روزنامه به خاطر انتقام از مفتی های حرف مفت زن وهابی و دربار آل سعود است که هزینه داعش را تأمین کرده و می کنند.
گفتم: آل سعود که به قول مراکز استراتژیک آمریکایی در حال سقوط است و تروریست های اجاره ای داعش هم که در عراق و سوریه لت وپار شده اند.
گفت: پس این روزنامه برای چه به داعش هشدار داده که مراقب باشد؟!
گفتم: چه عرض کنم؟! یارو افتاده بود توی چاه و درب و داغون شده بود. از بالای چاه پرسیدند چطوری؟ گفت؛ نفسم بند اومده اما شانس آوردم که ته چاه سوراخ نیست!

Share