رنجکش:دولت اهمیت ویژه ای برای سازمانهای مردم نهاد قائل است

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا سرپرست اداره اداره کل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری گیلان گفت : سازمانهای مردم نهاد باید به سمت افزایش مهارت های اجتماعی در جامعه گام بردارند. یونس رنجکش در بازدید از دفاتر سازمانهای مردم نهاد شهرستان رشت افزود : با توجه به توانمندی هایی که در این سازمانها در […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا سرپرست اداره اداره کل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری گیلان گفت : سازمانهای مردم نهاد باید به سمت افزایش مهارت های اجتماعی در جامعه گام بردارند.
یونس رنجکش در بازدید از دفاتر سازمانهای مردم نهاد شهرستان رشت افزود : با توجه بrtme29o6ه توانمندی هایی که در این سازمانها در حوزه آموزش وجود دارد، آنها می توانند در زمینه پیشگیری از آسیب های اجتماعی و فرهنگی نقش تعیین کننده ای داشته باشند.
وی ادامه داد : از سازمانهای مردم نهادی که در حوزه های آموزشی فعالیت کنند حمایت می شود.
وی افزود : متاسفانه اکنون سازمانهای مردم نهاد آموزشی از وضعیت مطلوبی برخوردار نیستند که جا دارد تا خیرین به کمک آنها بیایند.
وی یادآوردشد: تبیین ارزش اقدامات آموزشی برای خیرین و آشنا سازی آنان با اهمیت این موضوع نقش مهمی در حمایت از فعالیت های آموزشی سازمانهای مردم نهاد خواهد داشت.
رنجکش ضمن تقدیر از فعالیت سازمانهای مردم نهاد استان تاکید کرد : خوشبختانه گیلان دارای سازمانهای مردم نهاد فعال است که در بسیاری از فعالیت های اجتماعی پویا می باشند.
به گفته وی ، بازدید از سازمانهای مردم نهاد در راستای برقراری ارتباط مستمر و نزدیک مسوولان با آنها است که می تواند در رفع مشکلات بسیار حائز اهمیت باشد.
دبیر کمیته نظارت بر سازمانهای مردم نهاد گیلان افزود : دولت اهمیت ویژه ای برای سازمانهای مردم نهاد قائل است و در استان گیلان هم تلاش می شود تا از این ظرفیت ها به شکل مطلوب استفاده شود.
در این بازدید که تعدادی از اعضای کمیته نظارت بر سازمانهای مردم نهاد گیلان حضور داشتند از موسسات محراب یاسین و همیاران استان سبز بازدید و از نزدیک در گفتگو با مسوولان این سازمانهای مردم نهاد با چگونگی فعالیت های آنان آشنا شدند.

Share