برای اولین بار در سطح بنادر شمال کشور

راه اندازی سامانه الکترونیکی دریافت وجوه درآمد بر کالا در بندر انزلی

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا با پیگیری مدیر کل بنادر و دریانوردی استان گیلان و کارشناسان این اداره کل برای اولین بار در سطح بنادر شمال کشور و همچنین در راستای تحقق بنادر نسل سوم سامانه دریافت وجوه درآمد بر کالا به صورت الکرونیکی در بندرانزلی نصب و راه اندازی شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا برای اولین بار سامانه دریافت وجوه درآمد بر کالا به صورت الکترونیکی ( pc-pos ) در بندرانزلی راه اندازی شد.

۳۹۴۷۴_orig با پیگیری مدیر کل بنادر و دریانوردی استان گیلان و کارشناسان این اداره کل برای اولین بار در سطح بنادر شمال کشور و همچنین در راستای تحقق بنادر نسل سوم سامانه دریافت وجوه درآمد بر کالا به صورت الکرونیکی در بندرانزلی نصب و راه اندازی شد.
در این سامانه دستگاه کارت خوان به نرم افزار امور بندری مستقیما متصل بوده و پرداخت وجوه به صورت لحظه ای و الکترونیکی برای مشتریان فراهم گردید .

مهندس نعیمی ضمن بیان مطلب فوق افزود :از جمله ویژگیهای این سیستم می توان به این موضوع اشاره نمود که کلیه مبالغ عوامل ذی مدخل از جمله بندر، ترمینالها، مالیات و بیمه فقط با یک بار کشیدن کارت توسط مشتریان به تفکیک هر یک از آنها به صورت بلادرنگ به حساب بانکی آنها منظور می شود .

 وی افزایش سرعت پرداخت ها و جلوگیری از اتلاف زمان ، خطای اپراتوری کاهش یافته زیرا  مبالغ به صورت نرم افزاری به کارت خوان انتقال می یابد به عبارت دیگر اجرای این طرح را می توان از مصادیق سلامت اداری بر شمرد، افزایش ضریب امنیتی بالا، افزایش رضایت مشتریان و همچنین تکریم ارباب رجوع را از مهمترین  دستاوردهای راه اندازی در این سامانه و جلوگیری از اتلاف زمان عنوان نمود .

Share