رئیس عقیدتی سیاسی انتظامی گیلان:اراده لازم برای جبران نقص‌ تالارها وجود دارد

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا حجت‌الاسلام هادی شکری دیشب در جمع تالارداران و رستوران‌داران گیلان با اشاره به بستر اماکن رفاهی در تشکیل فرهنگ جامعه اظهار کرد: فراهم کردن مقدمات شادی و ازدواج عبادت محسوب می‌شود. وی به وجود بعضی از نقص‌ها در تالارها و اماکن رفاهی اشاره کرد و افزود: برخورد با محرمات […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا حجت‌الاسلام هادی شکری دیشب در جمع تالارداران و رستوران‌داران گیلان با اشاره به بستر اماکن رفاهی در تشکیل فرهنگ جامعه اظهار کرد: فراهم کردن مقدمات شادی و ازدواج عبادت محسوب می‌شود.

axe27951-360x250وی به وجود بعضی از نقص‌ها در تالارها و اماکن رفاهی اشاره کرد و افزود: برخورد با محرمات از دغدغه‌های فرهنگی و دینی محسوب می‌شود و نگرانی‌هایی را در جامعه پدید آورده است.

شکری رعایت حرام و حلال الهی را یک اصل خواند و بیان کرد: انسان‌ها دوست ندارند لقمه حرام برای خانواده خود ببرند.

رئیس عقیدتی سیاسی انتظامی گیلان با بیان اینکه پلیس عزم جدی در جلوگیری از ناهنجاری‌ها در جامعه دارد، تصریح کرد: منکرات مقدمه‌ای برای تحریف فرهنگ جامعه است و نیروی انتظامی با تمام قدرت در مقابل آن ایستادگی می‌کند.

وی برطرف کردن نگرانی‌های فرهنگی جامعه را نیازمند عزم جدی عنوان کرد و گفت: اراده لازم برای جبران نقص‌ها در حوزه تالارها و اماکن رفاهی وجود دارد.

شکری خواستار اقدام سریع متوقف کردن اجرای موسیقی زنده در تالارها شد و اضافه کرد: جلوگیری از اختلاط زن و مردم و ساماندهی تصویربرداران از انتظارهای مردم از تالارداران است.

رئیس عقیدتی سیاسی انتظامی گیلان دنیا را امتحان الهی در کسب روزی حلال ذکر کرد و یادآور شد: در مقابل حلال و حرام الهی باید تسلیم باشیم و با قدرت برای اصلاح روند جاری تلاش کنیم.

وی در ادامه با اشاره به چالش‌ها در مقابل نظام اسلامی در موضوع هسته‌ای، اظهار کرد: تمام فناوری‌ها و تجهیزات دنیای امروز به طور مستقیم و غیر مستقیم به تامین نیرو وابسته است.

شکری به برجستگی موقعیت جغرافیایی ایران اشاره کرد و افزود: ایران اسلامی با وجود تحریم‌های اقتصادی و سیاسی توانسته به سطح بالایی از علوم و فنون دست پیدا کند.

رئیس عقیدتی سیاسی گیلان دستیابی به انرژی هسته‌ای را مصداق بارز «ما می‌توانیم» دانست و بیان کرد: انرژی هسته‌ای منبع مطمئنی برای جایگزین کردن سوخت فسیلی است.

وی با اشاره به تهاجم فرهنگی دشمن علیه نظام اسلامی، تصریح کرد: دشمن ایمان و افکار قرآنی ملت ایران را نشانه رفته است.

شکری بصیرت را لازم‌ترین موضوع برای جامعه اسلامی عنوان کرد و گفت: بصیرت، دشمن‌شناسی و درایت چهره‌ای پیروزی از ملت ایران به جهان نشان داده است./فارس

Share