دیدار نماینده مردم رشت با آیت‌الله امینیان +تصاویر

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا در روز اربعین سرور و سالار شهیدان ، مهندس غلامعلی جعفرزاده ایمن آبادی نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی به همراه اعضای دفتر خود،  به دیدار آیت‌الله امینیان عضو مجلس خبرگان رهبری  رفتند. در این دیدار صمیمی جعفرزاده با بیان اینکه وجود عالم برجسته حضرت  آیت‌الله امینیان نعمتی […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا در روز اربعین سرور و سالار شهیدان ، مهندس غلامعلی جعفرزاده ایمن آبادی نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی به همراه اعضای دفتر خود،  به دیدار آیت‌الله امینیان عضو مجلس خبرگان رهبری  رفتند.

در این دیدار صمیمی جعفرزاده با بیان اینکه وجود عالم برجسته حضرت  آیت‌الله امینیان نعمتی برای استان است  ، اظهار داشت : تلمذ از علمای بزرگی  همچون شما برای ما غنیمت است و سایه پرمهر و محبت جنابعالی موجب وحدت وهمدلی در استان خواهد بود.

آیت‌الله محمدعلی امینیان نیز در این دیدار ضمن توفیق و آرزوی سلامتی و سعادت برای مسئولان نظام گفت: کهولت سن اجازه نمی‌دهد که ما بیشتر در جمع مردم و مسئولان استان باشیم و چند صباحی که از عمر ما باقی است از خداوند منان می‌خواهم که همه شما عزیزان را در پناه امام زمان (عج) مؤید دارد.
دیدار جعفرزاده با آیت‌الله امینیان ۱۱-۲۱۱ ۲۰۱۴۱۲۱۳_۱۷۴۷۴۵

Share