در چارچوب هفته دهم لیگ دسته دوم فوتبال کشور

دیدار دو تیم سپیدرود و شهرداری زنجان به جنجال کشیده شد+حواشی

اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا دیدار دو تیم سپیدرود رشت و شهرداری زنجان در چارچوب هفته دهم رقابت های لیگ دسته دوم فوتبال کشور به جنجال کشیده شد.

سپیدرود رشت سد دزفول را ویران کرد

اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا دیدار دو تیم سیپدرود رشت و شهرداری زنجان در چارچوب هفته دهم رقابت های لیگ دسته دوم فوتبال کشور به جنجال کشیده شد.

sepidrood_logoبه گزارش خبرنگار دیارمیرزا عصر امروز قرمزپوشان رشتی در ورزشگاه عضدی رشت میزبان شهرداری زنجان بودند که در نهایت توانستند با تک گل میعاد یزدانی صدرنشین گروه «D»مسابقات لیگ دسته دوم فوتبال کشور جام آزادگان را بدرقه نمایند.
برای سپیدرود در این دیدار سیدمحمدحسینی, سیدهادی موسوی, عماد میرجوان(مجتبی اسماعیل زاده)جبار دادفر, محمدرضا الماسخاله, مصطفی حبیبی, محمد همرنگ ,مصطفی حاجتی, مبین رضاپور(سینا عملی)میعاد یزدانی  و میثم فردوسی به میدان رفتند.
در دقیقه بیستم این دیدار موقعیت مناسب دیگری برای قرمز پوشان رشتی به دست آمد که ضربه میثم فردوسی به تیرک دروازه شهرداری زنجان برخورد کرد.
گفتنی است در دقیقه بیست و دوم این دیدار کارت زرد داور مسابقه به بازیکن سپیدرود اعتراض شدید کادرفنی این تیم را درپی داشت.
به دلیل حساسیت بسیار بالای این دیدار بازیکنان دو تیم در طول بازی بارها با یکدیگر درگیری پیدا کردند و داور این دیدار ۳ کارت زرد به بازیکنان سپیدرود و ۲ کارت زرد به بازیکنان شهرداری زنجان نشان داد.
در دقیقه ۸۶ بازی یک موقعیت بسیار خطرناک برای تیم زنجانی بوجود آمد که توپ بشکل عجیبی توسط سیدمحمد حسینی دروازه بان سیپدرود از روی خط دروازه بیرون آورده شد . سپیدرود رشت که در نیمه نخست این دیدار تیم برتر میدان بود در نیمه ی دوم بازی سعی بر حفظ نتیجه داشت که موفق به این کار هم شد و توانست برابر حریف صدر جدولی خود به برتری دست یابد.
حواشی:
گفتنی است در دقایق پایانی این دیدار داور چندین خطا نزدیک به محوطه جریمه بنفع شهرداری زنجان اعلام کرد که این کار موجب اعتراض بازیکنان سپیدرود شد و پس از اینکه داور بازی سوت پایان این بازی را به ثمر رساند بازیکنان سپیدرود به نشانه ی اعتراض به سمت داور مسابقه هجوم بردند.
بازیکنان دو تیم که در طول بازی بارها با یکدیگر درگیر شده بودند پس از این اتفاق با یکدیگر درگیری شدید پیدا کردند که این درگیری به میان تماشاگران دو تیم هم کشیده شد و سه چهار هوادار شهرداری زنجان با هجوم بسمت فنس سعی در شکستن آن داشتند که موفق به این کار نشدند.
در همین حال از سوی دیگر اهانت بازیکن شهرداری زنجان به هوادران سپیدرود باعث شد بخشی از هواداران با شکستن فنس  به داخل زمین راه پیدا کنند و بسمت بازیکنان شهرداری زنجان هجوم آوردند که در نهایت با کمک عوامل, بازیکنان این تیم سریعا به داخل رختکن ورزشگاه منتقل شدند.
شاید کمبود عوامل انتظامی و وجود تنها چند سرباز برای کنترل امنیت این دیدار یکی از دلایل بروز این اتفاقات باشد.
به گزارش خبرنگار دیارمیرزا مسعود رهنما مدیرکل ورزش و جوانان و فریدون اصفهانیان رییس کمیته داوران فدراسیون فوتبال از جایگاه ویژه نظاره گر این دیدار بودند.

Share