دو خبر کوتاه از نمایشگاه توانمندی‌های پژوهشی گیلان

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا همزمان با هفته پژوهش جمعیت هلال احمر در نمایشگاهی که به همین مناسبت برپا شد حضور یافت . دکتر خصوصی نیز ضمن حضور در غرفه و استقبال از استاندار گفت : ۱۲۰ جلد کتاب از انتشارات علمی و کاربردی هلال احمر گیلان و مجموعه مقالاتی با عنوان های امدادی […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا همزمان با هفته پژوهش جمعیت هلال احمر در نمایشگاهی که به همین مناسبت برپا شد حضور یافت .

۵۵۰x350-namayeshgah pajoheshدکتر خصوصی نیز ضمن حضور در غرفه و استقبال از استاندار گفت : ۱۲۰ جلد کتاب از انتشارات علمی و کاربردی هلال احمر گیلان و مجموعه مقالاتی با عنوان های امدادی و مدیریت بحران مورد بازدید عموم قرار می گیرد .

مدیر عامل هلا ل احمر گیلان  اصلاح فرایند ارایه خدمات اجتماعی ، تدوین سند آمایش سرزمین جهت توسعه پایدار ،بررسی و تحلیل ساختار سازمانی در سازمانهای امدادی دنیا در سطح ستادی و میدانی ، بررسی و تحلیل تخلیه اضطراری  ساختمانهای بلند جهت ارایه الگوی مناسب برای تخلیه اضطراری ، بررسی ابزارهای کاهش خطر پدیری در سوانح و بلایا در جوامع شهری ، بررسی راههای افزایش تمایل به مشارکت امدادگران در برنامه های سازمان امداد و نجات و تاثیر وجه هلال احمر بر میزان مشارکت و وفاداری اعضاء ، آموزشهای غیر حضوری و از راه دور و ارایه بهترین روش و مدل با توجه  به محتوای  آموزشهای جمعیت هلال احمر ، آینده نگاری و ارایه الگوی توسعه موسسه آموزش عالی علمی – کاربردی هلال احمر و مراکز تابعه در استانها را از برخی از مهمترین اولویت های  پژوهشی این موسسه اعلام کرد .

گفتنی است در حاشیه این نمایشگاه تجهیزات امدادی هلال احمر نیز به نمایش گذاشته می شود.

پوشش محلی هنرمند صنایع دستی گیلان مورد تمجید استاندار قرار گرفت

استاندار گیلان در آیین افتتاح نمایشگاه توانمندی‌های پژوهشی که در محل نمایشگاهی وارش رشت برگزار شد، از پوشش لباس محلی هنرمند غرفه ی صنایع دستی بوریای ماهور کاسپین تمجید نمود.
استاندار گیلان در آیین افتتاح نمایشگاه توانمندی‌های پژوهشی که در محل نمایشگاهی وارش رشت برگزار شد، از پوشش لباس محلی هنرمند غرفه ی صنایع دستی بوریای ماهور کاسپین تمجید نمود.
محسن جهاندیده که در چهارمین جشنواره نوآوری و شکوفایی کوهساران گیلان عنوان غرفه برتررا به خود اختصاص داده بود با عنوان “شرکت صنایع دستی بوریای ماهور کاسپیندر نمایشگاه توانمندی های پژوهشی و فناوری استان گیلان حضور یافت.
جهاندیده در این نمایشگاه مسطح بافی ،تکه دوزی و حجم سازی با ابزار تسهیل کننده محصولات حصیری را به معرض نمایش گذاشت و همسر وی نیز به عنوان هنرمند حصیر باف با پوشش محلی در این نمایشگاه حاضر شد.
وی با هدف معرفی ابزار تسهیل کننده برای احیای بافت زیراندازهای قدیمی در ابعاد متنوع به شیوه ی جدید ،تکه دوزی و تولید انواع محصولات کاربردی جدید ،تولید بسته بندیهای تبلیغاتی به شیوه ی آرم بافی حجمی،تولید انواع صفحه های حصیری تبلیغاتی با ابعاد و اشکال هندسی متنوع و تولید سریع انواع زیر دیگی و زیر لیوانی چند ضلعی در این نمایشگاه حضور یافت.

گفتنی است این نمایشگاه از ۱۵ لغایت ۱۹ آذر ماه از ساعت ۹صبح لغایت ۴ عصر برای بازدید عموم دایر می باشد .

Share