صبح امروز با استقبال استاندار گیلان

دستیار ویژه‌ی رئیس جمهور در امور اقوام و اقلیت‌های دینی و مذهبی وارد گیلان شد

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا ،دستیار ویژه‌ی رئیس جمهور در امور اقوام و اقلیت‌های دینی و مذهبی صبح امروز با استقبال استاندار گیلان وارد رشت شد.حجت الاسلام و المسلمین یونسی صبح امروز در فرودگاه بین‌المللی سردار جنگل رشت مورد استقبال استاندار گیلان و جمعی از مسئولان استان قرار گرفت.

دستیار ویژه‌ی رئیس جمهور در امور اقوام و اقلیت‌های دینی و مذهبی در گیلان

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا ،دستیار ویژه‌ی رئیس جمهور در امور اقوام و اقلیت‌های دینی و مذهبی صبح امروز با استقبال استاندار گیلان وارد رشت شد.دستیار ویژه‌ی رئیس جمهور در امور اقوام و اقلیت‌های دینی و مذهبی در گیلان

حجت الاسلام و المسلمین یونسی صبح امروز در فرودگاه بین‌المللی سردار جنگل رشت مورد استقبال استاندار گیلان و جمعی از مسئولان استان قرار گرفت.
همایش علمی نقش نهضت جنگل در تحولات فکری و اجتماعی ایران معاصر در دانشگاه گیلان از دقایقی دیگر با حضور دستیار ویژه‌ی رئیس جمهور در امور اقوام و اقلیت‌های دینی و مذهبی آغاز می‌شود.

برگزاری نشست با علمای اهل سنت و تشیع در آستانه‌ی هفته وحدت در دانشگاه پیام نور تالش در صبح روز پنجشنبه از برنامه‌های دیگر سفر حجت السلام و المسلمین یونسی به گیلان است.
ایرج ندیمی، محمد مهدی رهبری املشی،غلامعلی جعفرزاده ایمن آبادی،محمدحسین قربانی ،حسن تامینی،جبار کوچکی نژاد،مهرداد لاهوتی،ناصر عاشوری،حمیدرضا خصوصی،حسن خسته بند،محمود شکری،صفر نعیمی رز،عطالله حکیمی،

jpg2789

Share