فرمانده نیروی انتظامی بندر انزلی خبرداد

دستگیری سارقان حرفه ای کابل برق و فروشندگان سلاح شکاری

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا ،فرمانده نیروی انتظامی بندر انزلی از دستگیری سارقان حرفه ای کابل برق و فروشندگان سلاح شکاری غیرمجاز در این شهرستان خبر داد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا ،فرمانده نیروی انتظامی بندر انزلی از دستگیری سارقان حرفه ای کابل برق و فروشندگان سلاح شکاری غیرمجاز در این شهرستان خبر داد.81404159-6105100

سرهنگ پاسدار هرمز عشقی گفت: متعاقب سرقت کابلهای برق در مناطق روستایی شهرستان ، پلیس آگاهی با گشت نامحسوس و تحقیقات پلیسی توانست یک سارق حرفه ای را حین ارتکاب این جرم دستگیر کند.

*انهدام شبکه فروش سلاح شکاری غیر مجاز

وی همچنین در مورد دستگیری و انهدام باند فروش سلاح شکاری غیرمجاز به ایرنا گفت: اخبار دریافتی پلیس حاکی از حضور افرادی از استانهای همجوار که سلاح شکاری غیر مجاز را به این شهرستان وارد می کردند ، بود لذا پلیس اطلاعات ، با روش های ویژه وارد عمل شده و موفق شد محل اختفای متهمان و رابط آنها در انزلی را شناسایی کند .

سرهنگ عشقی اظهار کرد : در عملیات دستگیری اعضای این باند ، هفت قبضه سلاح شکاری غیر مجاز کشف و ضبط شد و متهمان با تشکیل پرونده به مقام قضایی معرفی شدند.

وی خاطرنشان کرد : هرگونه مبادرت به شکار منوط به اخذ مجوز از مراجع ذیصلاح است و افراد در صورت استفاده نیز باید حتما سلاح شکاری دارای مجوز داشته و علاوه بر آن مجوز قانونی حمل سلاح داشته باشند.

فرمانده انتظامی انزلی تصریح کرد : متاسفانه رابطه معنا داری نیز بین اعتیاد به موادمخدر ، دوستی با مجرمان سابقه دار و مبادرت به سرقت وجود دارد، لذا از عموم شهروندان می خواهیم در صورت رویت افراد سابقه داری که به پرسه زنی مشغولند، مراتب را به مرکز فوریتهای پلیسی ۱۱۰ منعکس کنند./ایرنا

Share