در جلسه انتظامی گیلان بیان شد

دستگیری سارقان جواهر در ماسال

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا ،فرمانده انتظامی تالش نیز در جلسه انتظامی گیلان گفت: ماموران پلیس با دریافت گزارش مردمی مبنی بر توزیع مواد مخدر در تالش موضوع را پیگیری کردند.وی با اشاره به اینکه ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر با تحقیقات پلیسی از صحت موضوع اطمینان پیدا کردند، افزود: ماموران محل اختفای توزیع‌کنندگان مواد مخدر را پیدا کرده و سه متهم را هنگام فرار دستگیر کردند

دستگیری 31 معتاد پر خطر از نقاط آلوده و جرم خیز آستارا

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا ،حسین نیک‌فرد فرمانده انتظامی لنگرود عصر امروز در جلسه انتظامی گیلان اظهار کرد: ماموران انتظامی بخش اطاقور لنگرود حین گشت‌زنی در شهر به راننده یک دستگاه خودروی کامیون مشکوک شدند و آن را متوقف کردند.ghatl

وی ادامه داد: ماموران در بازرسی از خودروی مذکور چهار تن چای سنواتی را کشف کردند و راننده خودرو دستگیر شد.

نیک‌فرد با بیان اینکه چای تاریخ مصرف گذشته از یکی از استان‌های کشور بارگیری شده بود، تصریح کرد: راننده خودرو قصد داشت چای سنواتی را در لنگرود بسته‌بندی و بین مردم توزیع کند.

انهدام باند توزیع مواد مخدر در تالش

فرمانده انتظامی تالش نیز در جلسه مذکور گفت: ماموران پلیس با دریافت گزارش مردمی مبنی بر توزیع مواد مخدر در تالش موضوع را پیگیری کردند.

عباس اسماعیلی با اشاره به اینکه ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر با تحقیقات پلیسی از صحت موضوع اطمینان پیدا کردند، افزود: ماموران محل اختفای توزیع‌کنندگان مواد مخدر را پیدا کرده و سه متهم را هنگام فرار دستگیر کردند.

وی از کشف ۷۰ گرم هروئین، ۱۳ گرم شیشه و یک ترازوی توزین و یک قبضه قمه از خودروی متهمان خبر داد و بیان کرد: متهمان سابقه‌دار با تشکیل پرونده به منظور سیر مراحل قانونی به مقام قضایی معرفی شدند.

کشف محصولات لبنی غیر مجاز در آستارا

فرمانده انتظامی آستارا نیز در جلسه انتظامی گیلان اظهار کرد: ماموران انتظامی آستارا حین کنترل خودروهای عبوری به یک خودروی سواری مشکوک شدند.

رحیم مهدی‌زاده افزود: ماموران انتظامی در بازرسی از خودروی مذکور ۲۴۴ کیلو و ۵۰۰ گرم محصولات لبنی تاریخ مصرف گذشته و غیر مجاز را کشف کردند.

به گفته وی خودروی مذکور به دلیل نداشتن اسناد، مدارک و مجوز توقیف شد و متهم همراه محصولات لبنی کشف شده تحویل اداره دامپزشکی شد.

مهدی‌زاده در ادامه از کشف ۵۰ کیلوگرم گوشت قرمز غیر مجاز در آستارا خبر داد و بیان کرد: ماموران در بازدید از خودروی عبوری که گوشت مذکور به طور ماهرانه‌ای در آن جاسازی شده بود را کشف و ضبط کردند و راننده خودرو دستگیر شد.

این مسئول، خواستار خرید شهروندان از فروشگاه‌های معتبر شد و تصریح کرد: شهروندان با اعتماد نکردن به افراد ناشناس از سلامتی خود محافظت کنند.

دستگیری سارقان جواهر در ماسال

فرمانده انتظامی ماسال نیز در جلسه مذکور به شکایت فردی مبنی بر سرقت جواهرات از داخل منزل اشاره کرد و گفت: کارآگاهان پلیس آگاهی ماسال سرقت ۱۶۰ میلیون ریالی جواهرات را پیگیری کردند.

وحید اصلانی با بیان اینکه کارآگاهان پس از تحقیقات پلیسی دو سارق را در کمتر از ۲۴ ساعت شناسایی و دستگیر کردند، اظهار کرد: متهمان در تحقیقات پلیسی به بزه انتسابی خود اعتراف کردند و با تشکیل پرونده به منظور سیر مراحل قانونی به مقام قضایی معرفی شدند./فارس

Share