رییس اداره ورزش وجوانان بروجرد

درگیری بین رییس هیات بوکس گیلان و مربی تیم سیستان شخصی بوده

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا ،رییس اداره ورزش وجوانان بروجرد گفت: درگیریهای پیش آمده در مسابقات بوکس قهرمانی کشور شخصی بوده است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا ،رییس اداره ورزش وجوانان بروجرد گفت: درگیریهای پیش آمده در مسابقات بوکس قهرمانی کشور شخصی بوده است.81399178-6097155

محمود ترابی افزود: این درگیری بین رییس هیات بوکس گیلان و مربی تیم سیستان و بلوچستان که منجر به جراحت رییس هیات گیلان شده ، شخصی بوده و ربطی به میزبانی ما ندارد.

وی اضافه کرد: مراحل قانونی در ارتباط با این درگیری در حال اجرا است و هنوز انگیزه این کار و عمدی و یا غیر عمدی بودن آن مشخص نشده است.

وی اظهار داشت: برخی اخبار مبنی بر ضربه مغزی شدن رییس هیات گیلان نیز کذب است و هم اکنون وی در مسابقات در حال داوری هستند.

ترابی افزود: اخبار مربوط به غیبت ملی پوشان در این مسابقات که توسط برخی رسانه ها درج شده نیزکذب است و تمامی ملی پوشان به جز احسان روزبهانی که هم اکنون در لیگ حرفه ای جهان به سر می برد، در این رقابتها حضور دارند.

به گفته وی مراسم اختتامیه مسابقات فردا سه شنبه بعد از برگزاری بازی فینال راس ساعت ۱۶الی ۱۸ در سالن ورزشی ولایت بروجرد برگزار می شود.

بیست و چهارمین دوره مسابقات بوکس قهرمانی کشور ۲۹ آبان ماه در سالن ورزشی ولایت بروجرد با ورود تیمها اغاز شده است.

در این مسابقات ۲۹۱ ورزشکار از بیش از ۳۰ استان کشور با حضور مسوولان فدراسیون بوکس کشور به رقابت می پردازند./ایرنا

Share