سرمایه گذاری در طرح های بزرگ گیلان

درخواست های استاندار گیلان از مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی کشور

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا ،استاندار گیلان از مدیر عامل سازمان تامین اجتماعی خواست در طرح های بزرگ گیلان سرمایه گذاری کنند .

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا ،استاندار گیلان از مدیر عامل سازمان تامین اجتماعی خواست در طرح های بزرگ گیلان سرمایه گذاری کنند .jpg2696

دکتر نجفی در دیدار با دکتر نوربخش  با اشاره به مسایل و مشکلات بیکاری در استان ، سازمان تامین اجتماعی را ظرفیت مناسب برای کار آفرینی عنوان کرد و گفت : طرح های بزرگ صنعتی و گردشگری گیلان از مزیت بالایی برای  سرمایه گذاری سازمان تامین اجتماعی برخوردار است .

وی با اشاره به آماده شدن طرح ساخت پتروشیمی در گیلان با سرمایه گذاری ۱۵۰۰ میلیارد تومانی گفت : با توجه به فراهم بودن زیر ساخت های لازم  سازمان تامین اجتماعی می تواند در این بخش  سرمایه گذاری کند .

وی به ظرفیت عظیم کارخانه چوکا در غرب گیلان نیز اشاره کرد و از سازمان تامین اجتماعی خواست نسبت به تقویت صنایع چوب و کاغذ ایران همت بیشتری بگمارد .

استاندار گیلان خاطرنشان کرد :سرمایه گذاری جدید در کارخانه فرش گیلان وتقویت کارخانه سیمان خزر لوشان نیز در بهبود فضای کار آفرینی مو ثر است.

وی همچنین خواستار نوسازی برخی مراکز درمانی تحت پوشش تامین اجتماعی وایجاد مراکز جدید شد.

مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی نیز در این دیدار با استقبال از پیشنهاد استاندار گیلان برای سرمایه گذاری های جدید در استان گفت :در صورت فراهم بودن شرایط در این طرح ها سرمایه گذتری می کنیم.

دکتر سید تقی نوربخش افزود :در این سفر مدیران حوزه سرمایه گذاری تامین اجتماعی هم حضور دارند تا امکان سرمایه گذاری بیشتر در این استان را بررسی کنند.

وی به وجود ۳۷مرکز اجرایی بیمه ای ،۱۳مرکز درمانی و۴بنگاه اقتصادی بزرگ سازمان تامین اجتماعی در گیلان اشاره کرد وگفت :در این سفر به همراه معاونین خود از نزدیک با مسائل ومشکلات آشنا میشویم وبرای انها تصمیم گیری می کنیم.

وی با اشاره به اینکه برخی از واحدهای تحت پوشش این سازمان در گیلان با مشکل مواجه اند گفت :اما در بخش درمانی فضای مناسبی وجود دارد و در استان گیلان،  مطالبات مراکز طرف قراداد این سازمان تا پایان مهر پرداخت شد که این پرداخت ها  جلوتر از مهلت قانونی تعیین شده است و این امر باعث افزیش اعتبار دفترچه های درمانی در کشور می شود.

 jpg2697 jpg2698 jpg2699

Share