سرمربی تیم داماش گیلان

داماش تفکر ورود به لیگ برتر را ندارد/هیچ پولی نداریم

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا ،سرمربی تیم فوتبال داماش گیلان گفت: تیم ما تفکر ورود به لیگ برتر را ندارد و صرفا برای حفظ تیمداری، در لیگ دسته اول شرکت کرده ایم.امید هرندی پس از تساوی تیمش در لیگ دسته اول در برابر صنعت نفت آبادان اظهار کرد: سخت است در آبادان مقابل تیمی که به این خوبی بازی می کند وارد میدان شویم.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا ،سرمربی تیم فوتبال داماش گیلان گفت: تیم ما تفکر ورود به لیگ برتر را ندارد و صرفا برای حفظ تیمداری، در لیگ دسته اول شرکت کرده ایم.امید هرندی پس از تساوی تیمش در لیگ دسته اول در برابر صنعت نفت آبادان  اظهار کرد: سخت است در آبادان مقابل تیمی که به این خوبی بازی می کند وارد میدان شویم.harandi

وی افزود: ما هیچ پولی نداریم و بازیکنان به خاطر من قول دادند که با شرایط فعلی بازی خود را تا نیم فصل ادامه دهند.

سرمربی تیم داماش گیلان ادامه داد: از گذشته شهر آبادان، فوتبال خوب و هجومی داشته و تیم های آبادانی خیلی راحت گل می زدند. خوشبختانه از زمانی که کارلوس مانوئل هدایت تیم نفت آبادان را بر عهده گرفت، نفتی ها نتایج بهتری را کسب کردند.

هرندی تصریح کرد: تیم فوتبال صنعت نفت آبادان یکی از بخت های اصلی ورورد به لیگ برتر است و در این بازی این قدرت به خوبی برای ما مشخص شد.

وی در خصوص اعتراض کادر فنی تیم داماش گیلان نسبت به داوری این دیدار تاکید کرد: داور دو خطای پنالتی را به نفع ما نگرفت که اعتراض کادر ما به داور به همین علت بود.

سرمربی تیم داماش گیلان در خصوص هدف تیم از حضور در لیگ دسته اول عنوان کرد: تیم ما اصل تفکر ورود به لیگ برتر را ندارد زیرا این تیم برای لیگ برتر بسته نشده و فقط برای حفظ کردن در این فصل دارد بازی می کند.

هرندی گفت: به طور حتم اگر مقداری تلاش کنیم شاید تا آخر فصل بتوانیم تیم خود را در میانه های جدول حفظ کنیم ولی چنانچه شرایط مالی تیم ما بهتر شود و بازیکن اضافه کنیم؛ در آن شرایط شاید بتوانیم برای نیم فصل دوم نتیجه خوبی را کسب کنیم.

 از سری رقابت های هفته نهم لیگ دسته اول فوتبال کشور عصر روز سه شنبه تیم های صنعت نفت آبادان و داماش گیلان به مصاف هم رفتند که در نهایت این بازی با تساوی دو بر دو به پایان رسید. مرتضی غلامعلی تبار (۱۵) حامد طه زاده (۶۳) برای صنعت نفت آبادان و سعید اسماعیل پور (۲) و حمید خدابنده لو (۸۰) برای داماش در این دیدار گلزنی کردند./مهر

Share