خشم تکفیری ها از همگرایی دو گروه مقاومت فلسطینی و یمنی

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا «احمد عبدالرحمن برکه» نماینده گروه جهاد اسلامی فلسطین در یمن با «عبدالملک حوثی» رهبر حرکت انصارالله در شهر صعده این کشور دیدار کرد و با او درباره مهمترین تحولات فلسطین و جهان اسلام به گفتگو پرداخت. حوثی در این دیدار بر اهمیت زنده نگه داشتن موضوع فلسطین در ذهن مردم […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا «احمد عبدالرحمن برکه» نماینده گروه جهاد اسلامی فلسطین در یمن با «عبدالملک حوثی» رهبر حرکت انصارالله در شهر صعده این کشور دیدار کرد و با او درباره مهمترین تحولات فلسطین و جهان اسلام به گفتگو پرداخت.

حوثی در این دیدار بر اهمیت زنده نگه داشتن موضوع فلسطین در ذهن مردم کشورهای عربی به عنوان یک قضیه مرکزی و محوری تاکید کرد. او بالابردن آگاهی مردم در خصوص اهمیت کمک مستقیم به مقاومت فلسطین را ضروری دانست و تلاش برای تحریم کالاهای آمریکایی و اسرائیلی را خواستار شد.

نماینده حرکت جهاد اسلامی فلسطین در یمن در ادامه این دیدار از کمک های مردم یمن به خصوص حرکت انصارالله و عبدالملک حوثی به حرکت مقاومت فلسطینی تشکر کرد.

در پایان این دیدار نماینده حرکت جهاد اسلامی در یمن به جهت پاسداشت کمک های عبدالملک حوثی به زنده نگهداشتن مسئله فلسطین، نشان مقاومت را به او اهدا کرد.

حرکت انصارالله یکی از معدود گروه هایی است که همیشه در خط مقدم کمک به مردم فلسطین قرار داشته و شعار مرگ بر اسرائیل جزو شعارهای اصلی این گروه است. همچنین حرکت انصارالله به صورت مستمر کمک های سیاسی و مالی را به گروه های مقاومت فلسطینی ارائه می کند.

دیدار نماینده حرکت جهاد اسلامی با رهبر حرکت انصارالله موجب خشم طرافداران جریان های تکفیری در شبکه های اجتماعی شده است و آنها با انتقاد از این حرکت جهاد اسلامی، این گروه مقاومت فلسطینی را به تشیع متهم کردند.

۸cced1c76ea8504052f0f8446ec09e00

۸۵۷۰۹d0d67a70810a5d0b868a5021827

/ابنا

Share