نماینده مردم فومن و شفت خبر داد

حضور ۲ نماینده گیلان در شورای برنامه‌ریزی و توسعه‌ استان‌های مجلس

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا ،نماینده مردم فومن و شفت در مجلس شورای اسلامی گفت: دو نفر از نمایندگان مردم گیلان در مجلس برای حضور در شورای برنامه‌ریزی و توسعه استان‌های مجلس انتخاب شدند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا ،نماینده مردم فومن و شفت در مجلس شورای اسلامی گفت: دو نفر از نمایندگان مردم گیلان در مجلس برای حضور در شورای برنامه‌ریزی و توسعه استان‌های مجلس انتخاب شدند.ashori

ناصر عاشوری اظهار کرد: در جلسه نوبت عصر دیروز مجلس شورای اسلامی ناظران مجامع استانی در شورای برنامه‌ریزی و توسعه استان‌ها انتخاب شدند.

وی افزود: از نمایندگان گیلان علاوه بر بنده، جبار کوچکی‌نژاد نماینده مردم رشت را نیز برای حضور در شورای برنامه‌ریزی و توسعه استان‌ها انتخاب کرده‌اند.

نماینده مردم فومن و شفت در مجلس شورای اسلامی در ادامه با اشاره به هفته بسیج، گفت: جمهوری اسلامی ایران در دفاع مقدس با همت نیروهای بسیج پیروز شد و مردم جامعه ما آرزو دارند بسیجی باشند.

وی با بیان اینکه زندگی و فکر افراد باید بسیجی باشد، خاطرنشان کرد: انقلاب بهترین ثمره وجود بسیج است و اگر بسیجیان نبودند امروز چیزی به نام کشور مستقل جمهوری اسلامی ایران وجود نداشت.

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی بقای انقلاب اسلامی را مرهون بسیج دانست و افزود: مهم‌ترین شاخصه بسیج مردمی بودن آن است و مردم در این نظام به صورت بسیجی‌وار به نظام و حکومت اسلامی عشق می‌ورزند و مسایل و مشکلات خود را مطالبه می‌کنند.

وی یادآور شد: بسیج مظهر اقتدار، صلابت، بصیرت و نماد عزت و سربلندی ملت ایران است.

عاشوری به اهمیت ورزش در شفت اشاره کرد و متذکر شد: در راستای توجه به ورزش و درخواست جمعی از علاقه‌مندان و با پیگیری‌هایی که صورت گرفت، یک عدد تشک کشتی از طرف وزارت ورزش و جوانان به هیئت کشتی شفت تحویل داده شد.

/فارس
ایرج ندیمی، محمد مهدی رهبری املشی،غلامعلی جعفرزاده ایمن آبادی،محمدحسین قربانی ،حسن تامینی،جبار کوچکی نژاد،مهرداد لاهوتی،ناصر عاشوری،حمیدرضا خصوصی،حسن خسته بند،محمود شکری،صفر نعیمی رز،عطالله حکیمی،

Share