سرمربی باشگاه سپیدرود رشت عنوان کرد

چرا بازیکنان تا از داماش جدا نشوند به تیم ملی دعوت نمی شوند!؟

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا ،افشین ناظمی با اشاره به فشردگی مسابقات لیگ آزادگان در فصل جاری و حضور مربیان سطح نخست فوتبال کشور در آن اظهار داشت: ما با امید زندگی می‌کنیم و هدفی به جز صعود به لیگ دسته اول نداریم.

دو بازیکن را در پست هایی که ضعف داریم جذب کنیم/چرا تا بازیکنان از داماش جدا نشوند به تیم ملی دعوت نخواهند شد!؟

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا ،افشین ناظمی با اشاره به فشردگی مسابقات لیگ آزادگان در فصل جاری و حضور مربیان سطح نخست فوتبال کشور در آن اظهار داشت: ما با امید زندگی می‌کنیم و هدفی به جز صعود به لیگ دسته اول نداریم.دو بازیکن را در پست هایی که ضعف داریم جذب کنیم/چرا تا بازیکنان از داماش جدا نشوند به تیم ملی دعوت نخواهند شد!؟

وی افزود: ما پس از پایان نیم فصل نخست مسابقات به بچه‌ها چهار روز استراحت دادیم و بعد از آن دوباره تمرینات ما آغاز می‌شود و  قصد داریم پس از جلسه اعضای کادر فنی و بررسی همه جوانب دو بازیکن را در پست هایی که ضعف داریم جذب کنیم.

سرمربی باشگاه سپیدرود رشت گفت: ما با یک دیدگاه دیگری وارد لیگ دو شدیم و اصلا تصور چنین فشردگی را نداشتیم، افزایش تعداد تیم‌ها به ۴۰ تیم و آمدن مربیان مطرح و بازیکنانی که سابقه حضور در لیگ برتر را دارند سبب این رقابت تنگا تنگ شده است، اینکه در هر چهار گروه مسابقات چهار یا پنج تیم با فاصله امتیازی حداقلی پشت سر هم قرار گرفته اند و مدام جای آنها در صدر با هم تعویض می شود بهترین گواه از فشردگی لیگ دو امسال است.

ناظمی با اشاره به امکانات مطلوبی که از سوی مالک و مدیریت برای تیم فراهم شده است، تصریح کرد: شرایط ما خوب است، نه اینکه بگوییم همه چیز ۱۰۰ درصد مهیاست و هیچ مشکلی نداریم  اما اگر فقط نیم نگاهی به مصائب و مشکلات سال های پیش بیاندازیم آن موقع قدر این امکانات را می‌دانیم.

وی تصریح کرد: مالک و مدیرعامل و اعضای هیات مدیره همه تلاش شان را می‌کنند تا بتوانند شرایط مناسبی برای سپیدرود مهیا کرده و هزینه‌ها در همه سطوح جامعه افزایش یافته و طبیعتا فوتبال هم از این مشکلات در امان نمانده است، به ویژه اینکه هزینه‌های فوتبال خود به خود در چند سال گذشته افزایش یافته بود.

پیشسکوت فوتبال گیلان با تبریک انتخاب هادی طباطبایی به سمت مربیگری تیم ملی امید گفت: این انتخاب نشانه شایستگی مربیان گیلانی در سطح کشور است. ما همیشه در سطح ملی مربیان نامدار و مطرحی به مانند بهمن صالح نیا، احمد صومی، محمد مایلی کهن، مجید جهانپور، غفور جهانی، محمد احمدزاده و سایر گیلانی‌ها داشته‌ایم و امیدوارم که آقای طباطبایی هم بتواند ادامه دهنده راه این مربیان در سطح ملی باشد.

سرمربی سپیدرود رشت، در ارتباط با دعوت شدن مسعود حسن زاده شاگرد سابقش در داماش به تیم ملی گفت: بزرگترین پاداش به یک مربی انتخاب شدن بازیکنش در تیم ملی است، بی نهایت خوشحالم که مسعود مزد زحماتش را گرفت، من همان موفع هم می‌گفتم که از تیم داماش بازیکنانی مانند علیرضا جهانبخش، مسعود حسن زاده، هادی محمدی و سیف اللهی لیاقت پوشیدن پیراهن تیم ملی را دارند اما سوالم این است که چرا تا بازیکنان از داماش جدا نشوند به تیم ملی دعوت نخواهند شد!؟

ناظمی با اشاره به دادن فضای رشد به بازیکنانش گفت: بازیکنان جوان ما در سپیدرود دارای ظرفیت بالایی هستند، اما من به آنها می گویم که به جز میدان دادن به بازیکن و ظرفیت قوی داشتن یک شرط مهم تر برای رشد وجود دارد و آن این است که خود بازیکن از دل و جان بخواهد که پیشرفت کند، که اگر این سه شرط با هم به وجود بیاید آینده از آن یک بازیکن جوان خواهد بود.

وی با تشکر ویژه از تماشاگران سپیدرود و هواداران فوتبال در رشت گفت: آنها به معنی واقعی از جنس فوتبال هستند و یار دوازدهم ما محسوب می شوند. کجای فوتبال به جز رشت، تماشاگران پنج دقیقه می‌ایستند و برای تیم بازنده دست می‌زنند.

سرمربی سپیدرود رشت اظهار داشت: هواداران این تیم در بازی با خونه به خونه علی رقم شکست ما را شرمنده خود کردند، روند پر شدن ورزشگاه عضدی رو به صعود است و هر بازی هواداران بیشتری برای دیدن بازی های سپیدرود می‌آیند، ما سه بازی پشت سر هم خانگی داریم و امیدواریم که با یاری خدواند و همت بازیکنان و حمایت پرشور هوادارانمان بتوانیم تکلیف صعود را در این سه بازی مشخص کنیم./تسنیم

Share