هاشمی مطرح کرد

جدیدترین توصیه های مقام معظم رهبری به وزیر بهداشت

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا ،سیدحسن هاشمی، درباره آخرین دیدار خود با رهبر معظم انقلاب اظهار داشت: یکی از شب‌های دهه‌ اول محرم بود که چند دقیقه‌ای خدمت ایشان بودم، در همین آخرین دیداری که خدمت ایشان بودم مطالبی را فرمودند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا ،سیدحسن هاشمی، درباره آخرین دیدار خود با رهبر معظم انقلاب و توصیه‌های ایشان که همیشه دغدغه رسیدگی مطلوب به درمان مردم را دارند، اظهار داشت: یکی از شب‌های دهه‌ اول محرم بود که چند دقیقه‌ای خدمت ایشان بودم، در همین آخرین دیداری که خدمت ایشان بودم مطالبی را فرمودند.139309041519582964158653

وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی با اشاره به جدیدترین توصیه امام خامنه‌ای درباره حوزه سلامت گفت: آخرین جمله ایشان این بود: سرکشی‌هایی که به استان‌ها، شهرستان‌ها و مناطق محروم می‌کنید، کار خیلی خوبی است و ادامه یابد

وی درباره پیام رفتاری و عملی رهبر معظم انقلاب در زمان بستری‌شان در یک بیمارستان دولتی عنوان کرد: اگر خاطرتان باشد امام بزرگوار هم همین کار را کردند، بنده خاطرم هست حتی توصیه شده بود به آمدن پزشک از خارج از کشور؛ که ایشان نپذیرفتند، رهبر معظم انقلاب هم طبیعی است که همان مسیر امام(ره) را ادامه می‌دهند.

هاشمی عنوان کرد: این اعتماد ایشان در بیانات‌شان در زمان ترخیص که زبان تشکر بود از تمام کسانی که ابراز محبت کرده بودند از جمله جامعه پزشکی و اعتمادشان به پزشکان کشور کاملاً مشخص بود.

وزیر بهداشت بیان کرد: فکر می‌کنم که هرکسی هم متوجه می‌شود که بهترین خدمت توسط خود ایرانیان و فرزندان این سرزمین که متبحر و عالم هستند و در زمینه دانش و مهارت واقعاً کم‌نظیر هستند، ارائه می‌شود.

هاشمی خاطرنشان کرد: بنده تصورم این است که همه ایرانی‌ها هم تأسی می‌کنند، حالا شاید افرادی باشند که کم‌اعتماد باشند، مسلماً اختیار با خودشان است و طبیعی است که گرفتار دلالان بین المللی می‌شوند و ما در اینجا عوارض آن را می‌بینیم، البته خوشحال هستیم که این موارد کمتر شده است.

وی در عین حال نسبت به افرادی که به پزشکان کشور اعتماد نمی‌کنند و برای درمان به خارج از کشور سفر می‌کنند و گرفتار دلالان بین‌المللی می‌شوند، هشدار داد./تسنیم

Share