جبهه‌النصره نظامی لبنانی را اعدام کرد + عکس

به گزارش سرویس بین الملل پایگاه خبری دیار میرزا گروه تروریستی جبهه النصره وابسته به القاعده اعلام کرد «علی البزال» نظامی لبنانی را به قتل رسانده است. این گروه تکفیری با صدور بیانیه‌ای اعلام کرد علی البزال نظامی لبنانی را در واکنش به اقدامات ارتش لبنان اعدام کرده است. جبهه النصره تهدید کرد که در […]

به گزارش سرویس بین الملل پایگاه خبری دیار میرزا گروه تروریستی جبهه النصره وابسته به القاعده اعلام کرد «علی البزال» نظامی لبنانی را به قتل رسانده است.

این گروه تکفیری با صدور بیانیه‌ای اعلام کرد علی البزال نظامی لبنانی را در واکنش به اقدامات ارتش لبنان اعدام کرده است.

جبهه النصره تهدید کرد که در صورت آزاد نشدن زنان زندانی، یکی دیگر از سربازان اسیر را اعدام خواهد کرد.

در پی دستگیری همسر سابق سرکرده گروه تروریستی داعش به دست نیروهای ارتش لبنان، گروه جبهه النصره تهدید کرد که همه نظامیان اسیر لبنانی را اعدام خواهد کرد.

بعد از اعلام خبر اعدام علی البزال توسط جبهه النصره، ساکنان منطقه بازلیه، یکی از مناطق شیعه نشین بقاع در شرق لبنان شامگاه جمعه به خیابان‌ها آمدند.

گروه‌های تروریستی النصره و داعش در اوایل آگوست گذشته با نیروهای ارتش لبنان در مناطق مرزی این کشور با سوریه درگیر شدند و شماری از نیروهای لبنانی را به اسارت گرفتند و تاکنون ۳ تن از آن‌ها را سربریده و یا اعدام کرده‌اند.

اکنون مشخص شده است که ۲۳ نظامی لبنانی در اسارت این گروه‌های تروریستی تکفیری هستند.

جبهه النصره چندین بار با تعیین ضرب الاجل ۲۴ ساعته برای دولت لبنان به عنوان «ابتکار حسن نیت» خواستار آزادی «جمانه حمید» یک تروریست زن تکفیری شده است که چند ماه قبل هنگام انتقال یک خودرو بمب گذاری شده به بیروت برای انفجار انتحاری در ضاحیه جنوبی توسط نیروهای امنیتی ارتش لبنان بازداشت شد.

bb557d29937195e3de0110edb6552409

/ابنا

Share