نماینده ایثارگر استان گیلان

جانبازان و آزادگان فاقد شغل حقوق دریافت می کنند

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی از موظف شدن دولت به پرداخت حقوق به جانبازان و آزادگان معسر فاقد شغل شد.

در شرایط اقتصادی که در آن قرار داریم با منابع محدود باید در جهت افزایش بهره‌وری و کارآیی قدم برداریم

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی از موظف شدن دولت  به پرداخت حقوق به جانبازان و آزادگان معسر فاقد شغل شد.

 jafarzade_6675 (10)غلامعلی جعفرزاده ایمن آبادی نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی با اعلام این مطلب گفت: جانبازان و آزادگان معسر فاقد شغل و درآمد که از هیچ مرجعی حقوق دریافت نمی کنند تا زمانی که دارای شغل ودرآمد نشوند دولت موظف است حقوق آنها را بر مبنای نظام تامین اجتماعی پرداخت کند.

وی در توضیح پیشنهاد خود در صحن علنی مجلس شورای اسلامی در مورد رزمندگان معسر که با حمایت نمایندگان به تصویب رسید افزود: ما رزمنده و جانباز رهاشده که هیچ منبع درآمدی نداشته باشد در آینده نخواهیم داشت چرا که با تصویب مجلس و موافقت دولت حقوق آنها در آینده از طریق بنیاد شهید پرداخت خواهد شد.

پرداخت حقوق پرستاری

نماینده ایثارگر استان گیلان با اشاره به مصوبه مجلس درمورد ایثارگران اظهار داشت: پیشنهادی که از سوی بنده مطرح و نمایندگان به آن رای دادند این بود که والدین شهداء و همسران شهداء زمانی که دچار بیماری صعب العلاج می شوند و با مشکلات درمانی عدیده ای برایشان پیش می آید دولت حق پرستاری برای آنها درنظر خواهد گرفت.

وی در مورد تصویب این پیشنهاد در صحن علنی مجلس یادآور شد دولت با درنظر گرفتن حق پرستاری برای اینها ، موظف است ۳۰% حقوق تامین اجتماعی را به عنوان دستمزد پرستار به آنها پرداخت کند.
/فاش نیوز

Share