تشریح برنامه های گرامیداشت هفته پژوهش در دانشگاه آزاد اسلامی واحد رشت

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا ، رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد رشت، برنامه های هفته پژوهش دانشگاه آزاد اسلامی واحد رشت را که به همت حوزه پژوهش و فن آوری این واحد دانشگاهی برنامه ریزی شد را تشریح کرد. دکتر علیرضا امیرتیموری، رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد رشت و دبیر هیأت امنای دانشگاه آزاد […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا ، رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد رشت، برنامه های هفته پژوهش دانشگاه آزاد اسلامی واحد رشت را که به همت حوزه پژوهش و فن آوری این واحد دانشگاهی برنامه ریزی شد را تشریح کرد.
teymoori_3281دکتر علیرضا امیرتیموری، رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد رشت و دبیر هیأت امنای دانشگاه آزاد اسلامی استان گیلان، ضمن گرامیداشت هفته پژوهش، گفت: هفته پژوهش فرصتی است که در آن به مجموعه فعالیت ها و دستاوردهای پژوهشی در دانشگاه ها توجه ویژه می شود.
این مقام مسئول، با اشاره به مطالبه گری مقام معظم رهبری در زمینه پژوهش تصریح کرد: یکی از مطالباتی که مقام معظم رهبری به ویژه در این برهه از زمان به آن تأکید فراوان داشته است، بحث مطالبه گری از مجموعه فرهیخته دانشگاهی در مقوله پژوهش و تولید علم است که باید سهم خود را به طور کامل در آن ایفا کنند.
وی با اشاره به اینکه موفقیت در عرصه های سیاسی، علمی، فرهنگی و اقتصادی از توجه به پژوهش ناشی می شود، تاکید کرد: موفقیت های ناشی از ارائه مطالب علمی و پژوهشی موجب شده است که بتوانیم در برابر دشمن، حرفی برای گفتن داشته باشیم.
رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد رشت با اشاره به برنامه های دانشگاه آزاد اسلامی واحد رشت در هفته پژوهش گفت: برگزاری مراسم تقدیر از پژوهشگران برتر دانشگاه، در سالن اجتماعات این واحد دانشگاهی برگزار خواهد شد که در طی این مراسم از ۱۲ نفر از پژوهشگران این واحد دانشگاهی تقدیر خواهد شد.
دکتر علیرضا امیرتیموری، با اشاره به نامگذاری هفته پژوهش و فناوری اظهار کرد: دانشگاه  آزاد اسلامی واحد رشت برنامه های مختلفی را برای این هفته تدارک دیده است.
وی با بیان اینکه در این هفته کارگاه های متنوع آموزشی برگزار خواهد شد، افزود: کارگاه های آموزشی روش تحقیق ، کارگاه آشنایی با نرم افزارEndnote، کارگاه طراحی آزمایشات برای حل مسائل شیمی و مهندسی شیمی و کارگاه آشنایی با نرم افزارهای شیمی محاسباتی از جمله کارگاه های آموزشی اولین روز هفته پژوهش خواهد بود.
رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد رشت با بیان اینکه برگزاری سخنرانی های علمی یکی دیگر از برنامه های دانشگاه آزاد اسلامی واحد رشت در هفته پژوهش است، تصریح کرد: سخنرانی های علمی نوین ساختمانی و سخنرانی DUB-AUB( در حوزه پزشکی ) در سالن اجتماعات دانشگاه آزاد اسلامی واحد رشت برگزار خواهد شد.
دکتر امیرتیموری همچنین ادامه داد : سخنرانی های علمی گروههای پرستاری و مامایی، گروه های فنی و مهندسی، عمران ، مهندسی شیمی ، کشاورزی ، علوم پایه و سخنرانی های علمی گروه معماری، کارگاههای آموزشی PCR ، کارگاه آشنایی با قوانین پژوهشی و پروپوزال نویسی نیز در طی روزهای هفته جاری برگزار خواهد شد.
این مقام مسئول، با بیان اینکه برگزاری همایش داخلی کشاورزی چندکارکردی با مشارکت تمامی گروه های آموزشی دانشکده کشاورزی نیز در هفته پژوهش در سالن کنفرانس واحد رشت برگزار خواهد شد، اضافه کرد: سمینار علمی تخصصی یک روزه « تغذیه، ورزش و سلامت» ، کارگاه اسانس گیری گیاهان از دیگر برنامه های برگزار شده این هفته خواهد بود.
لازم به ذکر است برنامه های پیش بینی شده حوزه پژوهش و فناوری دانشگاه آزاد اسلامی واحد رشت، از تاریخ ۲۳ لغایت ۲۷ آذر ماه سال جاری در دانشگاه آزاد اسلامی واحد رشت برگزار خواهد شد.

Share