توسط منطقه آزاد انزلی

تسهیلات ویژه برای واردات ماشین آلات سنگین سد شفارود

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا ، ۴۷ دستگاه ماشین آلات سنگین راه سازی با بهره گیری از تسهیلات ویژه منطقه آزاد انزلی وارد محدوده گمرکی این منطقه شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا ، ۴۷ دستگاه ماشین آلات سنگین راه سازی با بهره گیری از تسهیلات ویژه منطقه آزاد انزلی  وارد محدوده گمرکی این منطقه شد.

varedate-mashine-rah-sazi-1393.09.15از مجموع ۴۷ دستگاه ماشین آلات سنگین وارد شده؛ ۱۰ دستگاه لودر، ۱۷ دستگاه بیل مکانیکی و ۲۰ دستگاه انواع جرثقیل با تناژ بالا بوده که جهت بهره برداری در ساخت سد شفارود واقع در محدوده شهرستان رضوانشهر استان گیلان وارد منطقه آزاد انزلی شده است.

این تعداد ماشین آلات راه سازی به منظور نوسازی تجهیزات مورد استفاده و تسریع در روند تکمیل پروژه مزبور از سوی بخش خصوصی و شرکت آب منطقه ای استان گیلان از طریق منطقه آزاد انزلی وارد سرزمین اصلی می شود.

پیش از این هیأت مدیره سازمان منطقه آزاد انزلی معافیت عوارض برای نوسازی ناوگان حمل و نقل شهری و عمومی را تصویب و این سازمان از همه دستگاه‌های عمرانی، خدماتی استان گیلان به منظور بهره‌گیری از معافیت اعمال شده از سوی سازمان منطقه آزاد انزلی برای به روز رسانی ماشین آلات سنگین، راهداری و راهسازی و ناوگان عمومی دعوت کرده بود.

گفتنی است با اجرای مصوبه مذکور و رویکرد مدیرعامل سازمان مبنی بر لزوم نوسازی ناوگان حمل و نقل عمومی استان گیلان، با اعمال معافیت برای ماشین‌ آلات سنگین شاهد ارتقای کیفیت خدمات رسانی به مردم استان گیلان در حوزه های عمرانی، امداد و نجات و حمل و نقل عمومی خواهیم بود.

Share